unicornofgloom Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 czy znacie skrypt taki? Odnośnik do komentarza
Azix Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie, nie ma takich skryptów do LoL'a ja jedynie znam/znałem jeden, na Ryze Odnośnik do komentarza
Vertoi Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 function meleeLastHit() for _, minion in pairs(enemyMinions.objects) do local aDmg = getDmg("AD", minion, myHero) if GetDistance(minion) <= (myHero.range + 75) then if minion.health < aDmg then return minion end end end end nie mój kod jak co. Odnośnik do komentarza
unicornofgloom Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 up nie dziala a to jest dla free userow Odnośnik do komentarza
abstynent12312 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 MOZ AUTO CARRY??? Odnośnik do komentarza
shataa Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 na lh dobry jest tylko sac ew. możesz spr. minion marker ale on po patchu nie działał Odnośnik do komentarza
iZiggy Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Spróbuj tego, to jest skrypt do Last Hitowania, klikasz bodajże C i on Ci chodzi za kursorem i last hituje. Btw. jak to wziąć w spoiler ? -- Beta PowerFarm v 1.7.1 temp fix for champs with no mana local EnemyMinions = {} local nextTick = 0 local waitDelay = 400 local range local ts function OnLoad() FarmConfig = scriptConfig("Farm", "Farm") FarmConfig:addParam("mana", "Champion with mana",SCRIPT_PARAM_ONOFF, true ) FarmConfig:addParam("farm", "Farm", SCRIPT_PARAM_ONKEYDOWN, false, 88) FarmConfig:addParam("push","Push lane", SCRIPT_PARAM_ONKEYDOWN, false, 67) FarmConfig:addParam("haras","Haras with AA(sucks)", SCRIPT_PARAM_ONKEYDOWN, false, 65) FarmConfig:addParam("spellfarm","Auto Spell Farming", SCRIPT_PARAM_ONKEYTOGGLE, false, 90) FarmConfig:addParam("range", "Increase Range",SCRIPT_PARAM_SLICE, 50, 0 , 500,0) FarmConfig:addParam("adddmg", "Additional dmg to w8 for lasthit",SCRIPT_PARAM_SLICE, 70, 0 , 200,0) FarmConfig:addParam("minmana", "Min Mana For Spell Farm",SCRIPT_PARAM_SLICE, 50, 0 , 100,2) FarmConfig:addParam("drawrange", "Farm Circle",SCRIPT_PARAM_ONOFF, false ) FarmConfig:addParam("q", "Farm with Q",SCRIPT_PARAM_ONOFF, false ) FarmConfig:addParam("w", "Farm with W",SCRIPT_PARAM_ONOFF, false ) FarmConfig:addParam("e", "Farm with E",SCRIPT_PARAM_ONOFF, false ) FarmConfig:addParam("r", "Farm with R",SCRIPT_PARAM_ONOFF, false ) FarmConfig:permaShow("farm") FarmConfig:permaShow("push") FarmConfig:permaShow("haras") ts = TargetSelector(TARGET_MOST_AD, myHero.range+FarmConfig.range, DAMAGE_PHYSICAL,false) ts.name = "Farm" FarmConfig:addTS(ts) for i = 0, objManager.maxObjects, 1 do local object = objManager:GetObject(i) if objectIsValid(object) then table.insert(EnemyMinions, object) end end enemyMinions = minionManager(MINION_ENEMY, 600, player, MINION_SORT_HEALTH_ASC) end function OnTick() ts:update() enemyMinions:update() range = myHero.range + FarmConfig.range QREADY = (myHero:CanUseSpell(_Q) == READY) WREADY = (myHero:CanUseSpell(_W) == READY) EREADY = (myHero:CanUseSpell(_E) == READY) RREADY = (myHero:CanUseSpell(_R) == READY) for i, minion in pairs(EnemyMinions) do if (minion ~= nil and not minion.valid) or (minion ~= nil and minion.valid and minion.dead) then table.remove(EnemyMinions, i) end end if FarmConfig.spellfarm and FarmConfig.mana and FarmConfig.minmana <=((myHero.mana/myHero.maxMana)*100) then local tick = GetTickCount() for i,object in ipairs(EnemyMinions) do if object ~= nil and objectIsValid(object) then if FarmConfig.q then local qDMG = getDmg("Q",object,myHero) if QREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= qDMG then CastSpell(_Q, object) end end if FarmConfig.w then local wDMG = getDmg("W",object,myHero) if WREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= wDMG then CastSpell(_W, object) end end if FarmConfig.e then local eDMG = getDmg("E",object,myHero) if QREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= eDMG then CastSpell(_E, object) end end if FarmConfig.r then local rDMG = getDmg("R",object,myHero) if RREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= rDMG then CastSpell(_R, object) end end end end end if FarmConfig.spellfarm and not FarmConfig.mana then local tick = GetTickCount() for i,object in ipairs(EnemyMinions) do if object ~= nil and objectIsValid(object) then if FarmConfig.q then local qDMG = getDmg("Q",object,myHero) if QREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= qDMG then CastSpell(_Q, object) end end if FarmConfig.w then local wDMG = getDmg("W",object,myHero) if WREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= wDMG then CastSpell(_W, object) end end if FarmConfig.e then local eDMG = getDmg("E",object,myHero) if QREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= eDMG then CastSpell(_E, object) end end if FarmConfig.r then local rDMG = getDmg("R",object,myHero) if RREADY and GetDistance(object) <= range and object.health <= rDMG then CastSpell(_R, object) end end end end end if FarmConfig.farm then if GetTickCount() > nextTick then myHero:MoveTo(mousePos.x, mousePos.z) end for index, minion in pairs(enemyMinions.objects) do local aDmg = getDmg("AD", minion, myHero) if minion.health <= aDmg and GetDistance(minion) <= (range) and GetTickCount() > nextTick then myHero:Attack(minion) nextTick = GetTickCount() + waitDelay end end end if FarmConfig.push then if GetTickCount() > nextTick then myHero:MoveTo(mousePos.x, mousePos.z) end for index, minion in pairs(enemyMinions.objects) do local aDmg = getDmg("AD", minion, myHero) local adDmg = aDmg + FarmConfig.adddmg if minion.health <= aDmg and GetDistance(minion) <= (range) and GetTickCount() > nextTick then myHero:Attack(minion) nextTick = GetTickCount() + waitDelay elseif GetTickCount() > nextTick and minion.health > adDmg then myHero:Attack(minion) nextTick = GetTickCount() + waitDelay end end end if ts.target ~= nil and FarmConfig.haras then myHero:Attack(ts.target) end end function objectIsValid(object) return object and object.valid and object.name:find("Minion_") and object.team ~= myHero.team and object.dead == false end function OnCreateObj(object) if objectIsValid(object) then table.insert(EnemyMinions, object) end end function OnDraw() local coloraqua=ARGB(0xFF,0x00,0xFF,0xFF) local color1=ARGB(0xFF,0xFF,0x00,0xFF) DrawText("PowerFarm 1.7.1 by Koelionek", 18, 750, 20, coloraqua) if FarmConfig.drawrange and not myHero.dead then DrawCircle(myHero.x, myHero.y, myHero.z, myHero.range, color1) DrawCircle(myHero.x, myHero.y, myHero.z, range, coloraqua) end if ValidTarget(ts.target) then DrawText("Targetting: " .. ts.target.charName, 18, 750, 40, 0xFFFF0000) for i=0, 10 do DrawCircle(ts.target.x, ts.target.y, ts.target.z, 60 + i*1.5, 0x66FFFF) end end if not player.dead then for i, object in pairs(enemyMinions.objects) do local aDmg = getDmg("AD", object, myHero) if object and object.dead == false and object.health <= aDmg and GetDistance(object) <= range + 100 then for j = 0 , 4 do DrawCircle(object.x, object.y, object.z, 70 + j*0.5, coloraqua) end end end end end Odnośnik do komentarza
unicornofgloom Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 a tak btw teraz bol dziala tylko dla vipow? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.