lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jakimś cudem udało mi się w podstawach opanować sztukę tworzenia map i jak na materiał szkoleniowy oraz kurs odbyty z Vataharem postanowiłem udostępnić Wam moją pierwszą, własnoręcznie zrobioną mapę. Nie jest to jakaś powalająca jakością mapa i są pewne niedociągnięcia, ale spokojnie można użyć ją u siebie jako regularne expowisko. Screeny z gry: Paczka zawiera zarówno stronę serwerową, jak i spakowane archiwum gotowe do wklejenia do klienta. Do atlasinfo.txt w root trzeba dopisać: lazarus_desert (tab) 7777700 (tab) 7777700 (tab) 2 (tab) 2 Na mapę przenosimy się /warp 77777 77777 DL: http://www.sendspace.pl/file/66230adae400669d957b33e/lazarus-desert Skan: https://www.virustotal.com/pl/file/7ff0f49f88fa20a3adb068b1c93e4fcd527bf800dac9e50f9aab6b6cbebb9449/analysis/1376909087/ Odnośnik do komentarza
Nexicoll Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 ┈┈┈┈┈┈▕▔╲ ┈┈┈┈┈┈┈▏▕ ┈┈┈┈┈┈┈▏▕▂▂▂ ▂▂▂▂▂▂╱┈▕▂▂▂▏ ▉▉▉▉▉┈┈┈▕▂▂▂ ▉▉▉▉▉┈┈┈▕▂▂▂▏ ▔▔▔▔▔▔╲▂▕▂▂▂ @AW Mógłbyś wrzucić screna w img bo mi spoiler nie działa, a nie lubię na ślepo brać CYTOWAĆ MOJE POSTY, JEŚLI LICZYCIE NA POMOC !! Odnośnik do komentarza
sddwdfsfgdh Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Up. Za dużo nie widać na tych ss, ale masz : Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Proszę bardzo (wyczyść cookies, to spoilery powinny ruszyć) Odnośnik do komentarza
Qentinios Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Więcej smootha, więcej Jak na pierwszą mapę jest dobrze - może spróbuj zrobić minimapę? Odnośnik do komentarza
sddwdfsfgdh Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mapa trochę niedopracowana (gór nie zabezpieczyłeś przed chodzeniem ), lecz na 1-szy raz jest dobrze. Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Więcej smootha, więcej Jak na pierwszą mapę jest dobrze - może spróbuj zrobić minimapę? Wiesz :P Celowo nie dałem smooth na tych urwiskach Strasznie mi się podobają góry i troszkę się na tym wzorowałem : Odnośnik do komentarza
~bonzo Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jak na pierwszą - naprawdę dobra. Oby tak dalej Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jedyne co mi jeszcze sprawia kłopot to obliczenie rozmiaru pędzla tak, aby docelowe miejsca na spoty nie zajmowały zbyt dużo ani zbyt mało miejsca na mapie PS: Pozdrawiam Vatu, który poświęcił kilka dni, aby mnie przeszkolić w map-making'u Odnośnik do komentarza
AincradOnline Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mapa jest ładna ale czy czasem za dużo nie ma spt? Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Anicrad, możesz rozwinąć skrót "SPT"? Bo domyślam się, że chodzi o ilość obiektów ;p Odnośnik do komentarza
AincradOnline Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 SpeedTree - Drzewa i drzewopodobne rzeczy które są powodem spadku FPS'ów (nie lagów bo lagi to coś innego kochani.) Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mogę nagrać filmik, gdzie przy uruchomionym Vboxie ilość FPS, nie spada. (PS zrobiłem 2 mapkę i użyłem smooth jak diabli, w grze dalej kanciaste pagórki są ;/ ) Odnośnik do komentarza
AincradOnline Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mogę nagrać filmik, gdzie przy uruchomionym Vboxie ilość FPS, nie spada. (PS zrobiłem 2 mapkę i użyłem smooth jak diabli, w grze dalej kanciaste pagórki są ;/ ) Kanciaste bo 50% sukcesu to tekstura. Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 O Proszę, to jednak nie wszystko opanowałem w podstawach tworzenia map - a to Ci niespodzianka. Odnośnik do komentarza
Vatu Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Kanciaste bo 50% sukcesu to tekstura. Nie prawda, kanciaste bo bierze height dzieli w rgp a nie gray scale. A mapa dobra, jak na pierwszy raz ;d Wykonuję mapy do gry Metin2. KLIKNIJ Odnośnik do komentarza
AincradOnline Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie prawda, kanciaste bo bierze height dzieli w rgp a nie gray scale. A mapa dobra, jak na pierwszy raz ;d Czemu nie prawda? Przecież odpowiednia tekstura zamaskuje Ci wszystkie niedoskonałości. Tak się robi w najlepszych grach i jakoś nic nie widzicie a jak wrzucicie biały model w 3ds to dopiero widać mankamenty. :P Odnośnik do komentarza
Dargon Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jedyne co mi jeszcze sprawia kłopot to obliczenie rozmiaru pędzla tak, aby docelowe miejsca na spoty nie zajmowały zbyt dużo ani zbyt mało miejsca na mapie PS: Pozdrawiam Vatu, który poświęcił kilka dni, aby mnie przeszkolić w map-making'u Pędzla, czy ołówka? Pędzel miesza kolory i powstają niechciane tekstury. Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Mój błąd Drago, miałem napisać ołówek - to jest oczywiste, że przy rysowaniu ścieżek i kładzeniu tekstur TYLKO I WYŁĄCZNIE OŁÓWEK. Odnośnik do komentarza
Vatu Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Czemu nie prawda? Przecież odpowiednia tekstura zamaskuje Ci wszystkie niedoskonałości. Tak się robi w najlepszych grach i jakoś nic nie widzicie a jak wrzucicie biały model w 3ds to dopiero widać mankamenty. :P Ale nie ukryjesz ich w metinie, nie ukryjesz tych skoków To jest pewne. bo sam robiłem kilka razy. Wykonuję mapy do gry Metin2. KLIKNIJ Odnośnik do komentarza
MintrzuPL Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Jak na 1 pierwszą mapke to jest fajna. Masz like'a Odnośnik do komentarza
AincradOnline Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Ale nie ukryjesz ich w metinie, nie ukryjesz tych skoków To jest pewne. bo sam robiłem kilka razy. E tam nie ukryjesz, nie takie rzeczy na mapach się ukrywało. :P Odnośnik do komentarza
Vatu Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 E tam nie ukryjesz, nie takie rzeczy na mapach się ukrywało. :P Akurat w metinie nie ukryjesz, żeby to nie było widoczne. No chyba że użyjesz wszędzie czarnej tekstury to wtedy jest szansa że ukryjesz. Wykonuję mapy do gry Metin2. KLIKNIJ Odnośnik do komentarza
lazarus.1988 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 No to powiedzcie konkretnie jak uniknąć takich kanciastości. Odnośnik do komentarza
Jemilo Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Mapka bardzo ładna. Ale mam 2 pytania 1. To Twoje ? 2. Jakie bugi występują na mapce jeśłi ktoś wie ? Zapraszam na mojego TeamSpeak 3 !IP : srv2.multigaming.pl:10012 // Hasło : paranormal Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.