Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Problem] Lagi, przy których nie da się grać


WhR

Rekomendowane odpowiedzi

Specjalista
Opublikowano

Witam.

Miałem przerwe ponad tydzień od neverwinter ostatnio zacząłem grę, i mam straszne lagi w mieśćie głównym mam lagi zacina się po 2s leci i znowu sie zacina...

Opublikowano

po prostu miasto główne jest mocno zaludnione + nawalone handlarzami etc.

150-160 osób na channelu + NPC to jest mocne zaludnienie? Engine tej gry leży i kwiczy.

 

W SW(główne miasto aliantów w WoW'ie) w którym jest 5-6 tysięcy osób(jak nie więcej) + NPC cały czas jest stałe 60FPS, więc nie mów, że to wina zaludnienia.

Opublikowano

ta gra ma duże wymagania, ja mam lagi przy dużej ilości mobów dlatego nie gram dungeonów nawet w lategame

 

Ta gra nie ma dużych wymagań. Po prostu silnik gry nie daję rady przy większej ilości graczy na channelu. Ogarną silnik to będzie to 60FPS przy C2D + 8800GT w Enklawie przy tych 150 osobach na channelu.

Opublikowano

Ta gra nie ma dużych wymagań. Po prostu silnik gry nie daję rady przy większej ilości graczy na channelu. Ogarną silnik to będzie to 60FPS przy C2D + 8800GT w Enklawie przy tych 150 osobach na channelu.

Czyli lagi powodują tylko gracze, a over 9000 mobów już nie? bo jesli tak to rzeczywiscie wina mojego sprzętu, no coż. :(

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...