Skocz do zawartości

Maszyna do 8000 PLN na TechPlanet.pl + opinia?

hiowcaheh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W końcu nadszedł ten czas aby zmienić moją kosiarkę na coś lepszego.

Znajomi polecali mi ten sprzęt oraz ten serwis: KLIK

Bardzo prosiłbym o opinię o tym serwisie oraz czy się opłaca wydawać taką kasę na taką maszynę czy jednak jest szansa wydać o wiele mniej a mieć bardzo podobny sprzęt.

Proszę o poważne opinie i propozycje co do maszyny. (( Żadne no-name ))

Pozdrawiam i liczę na szybko odpowiedź bo na zastanowienie się mam czas do poniedziałku!

Nic nie będzie podkręcane, od września potrzebuje go do pracy więc musi być niezawodny bez żadnych zacinek.

W dodatku lubię sobie pograć w nowsze gry, z tego co czytałem taka maszyna może pociągnąć wszystkie gierki w ultra oraz najlepszej rozdzielczości wiec tak ma być, lepiej dołożyć i mieć coś lepszego wiec moje pytanie brzmi czy dało by radę złożyć coś takiego taniej?

Jak na moje oko. A jestem takim dosyć laikiem komputerowym. To ten sprzęt jest dobry i napewno pograsz na tym w Saints Row IV i GTA V aczkolwiek jak wspomniał UP to za dużo kasy na to wydajesz. wystarczył by zestaw za 5,5 k

@UP sory Zmęczony trochę jestem i nie wiem co piszę :D

Jak nic nie będzie podkręcane to wystarczy sprzęt za ~4 kafle. Masz tu wywalone kilka tysięcy na coś z czego nie będziesz korzystał. Zastanów się z tym OC

A ty co byś poskładał na moim miejscu? Aby godnie służyło do pracy oraz dobrze się grało na tej maszynie?

Kilkanaście procent wydajności więcej po OC, może 20+ ale to zależy od sytuacji i aplikacji. Nie trzeba się na tym specjalnie znać ale warto mieć znajomość BIOS'u

Na twoim miejscu wziąłbym zwykłego i5 (i7 jak ma byc do jakiejs pracy typu render itp.) + gtx'a770. Będzie świetny i tani zestaw do pracy oraz gier.