DawidHard Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Siema nam do was pytanie, a więc karta graficzna mi się spaliła i nie wiem jaką dobrać odpowiednią płyta główna to: MSI K9N4 Ultra-F NF500, wcześniejsza karta graficzna jaką miałem to : GeForce 7300GT PCI-E 256MB. do 75 zł poszukuje jakąś. Btw. Mam komputer z 2007 roku z komunii i chciałbym go troszkę podrasować do spokojnego grania w obecne gry co wyszły takie coś do lola, cube worlda minecrafta itp. mój sprzęt to: Płyta główna: podałem Grafa: spalona Procesor: AMD ATHLON64/AM2 3500 RAM: DDR2 1GB z goodram chyba. Zasilacz: DR-C350ATX firmy Deer. cena musi być jak najmniejsza. Nie znam się za bardzo na kompuerach więc piszcie troszkę zrozumialej. Każdą wypowiedź bardzo doceniam. By Me. Pomogłem? Łapka w górę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xoni Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 spróbuj znaleźć używaną HD4830/HD4850. Zasilacz bardzo słabiutki więc go też lepiej wymień na jakiegoś Fortona (50 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikodem2212 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 75 zł? słabo. jedynie coś takiego http://allegro.pl/karta-graficzna-nvidia-7800gtx-256mb-fv-gw-i3433751610.html ale zasilacz też do zmiany, bo masz wyrób zasilaczopodobno-bombowy Linki poza MPC dawajcie do Code!//doxxx hohohehehohohihihehehohohuhu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...