Skocz do zawartości

Karta Graficzna pomocy.

DawidHard

Rekomendowane odpowiedzi

Siema nam do was pytanie, a więc karta graficzna mi się spaliła i nie wiem jaką dobrać odpowiednią płyta główna to: MSI K9N4 Ultra-F NF500, wcześniejsza karta graficzna jaką miałem to : GeForce 7300GT PCI-E 256MB. do 75 zł poszukuje jakąś.

Btw. Mam komputer z 2007 roku z komunii i chciałbym go troszkę podrasować do spokojnego grania w obecne gry co wyszły takie coś do lola, cube worlda minecrafta itp. mój sprzęt to:

Płyta główna: podałem

Grafa: spalona

Procesor: AMD ATHLON64/AM2 3500

RAM: DDR2 1GB z goodram chyba.

Zasilacz: DR-C350ATX firmy Deer. cena musi być jak najmniejsza. Nie znam się za bardzo na kompuerach więc piszcie troszkę zrozumialej. Każdą wypowiedź bardzo doceniam.

siw6.png

By Me.

Pomogłem? Łapka w górę !

75 zł? słabo. jedynie coś takiego

http://allegro.pl/karta-graficzna-nvidia-7800gtx-256mb-fv-gw-i3433751610.html

ale zasilacz też do zmiany, bo masz wyrób zasilaczopodobno-bombowy :)

Linki poza MPC dawajcie do Code!
//doxxx

hohohehehohohihihehehohohuhu

oke moja mama kupuje jutro jakaś kartę nie wiem jaki model za 200 zł to pewnie dobrą i do tego jakiś dopasowany zasilacz 500 W za ok 90 zł i jeszcze nie wiem czy do mojej płyty głównej będzie pasował jakiś procesor 2 rdzeniowy plus 1 kostka ramu 2 GB DDR2 co sądzicie o tym ?

siw6.png

By Me.

Pomogłem? Łapka w górę !

Kupi pewnie zasilacz z czarnej listy i jakąś syfiastą kartę typu hd6670 2x mniej wydajną od twojej obecnej.

Za tą cenę radziłbym kupić używanego Chieftec'a 400-500W za kilkadziesiąt złotych (upewnij się że ma wtyczki PCI-E 6pin) oraz np. HD4870

Moja mama kupiła zasilacz firmy Whitenergy PC power supply ATX 2.2 500 W za 100 zł. Karte graficzną Nvidia GeForce 210 1024 GB DDR3 HD DVI VGA za 160 zł i 2 GB ramu DDR2 z goodramu za 120 zł. Teraz Będzie ? Teraz obecnie piszę z komputera i zaraz wypróbuje go na 3d mark.

siw6.png

By Me.

Pomogłem? Łapka w górę !