misjane Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witajcie, Dawno o nic nie prosiłem więc teraz trzeba Czy jest możliwość napisania pc.setqf czytającego tabelkę z mysql i połączenie tej funkcji z cmdchat. (jeśli to pytanie jest głupie to wybaczcie ale nie znam się zbytnio na łączeniu questów z mysql) hmm mam namyśli coś takiego: cmdchat("Potwor "..pc.getqf("zabite_potwory")) - nasz cmdchat local potwory = tonumber(query("SELECT moobs FROM player.player WHERE name = '"..name.."';")) - query czytające z tabelki moob (MySQL) Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź . "Mimo wszystko do normalnego życia jest potrzebna nam druga osoba." Każdy kiedyś musi... Koniec z MpcForum.pl Odnośnik do komentarza
z4z0l Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Chcesz pobrać wartość z tabelki i wysłać ją cmdchatem? Nie potrafię rozszyfrować co tam napisałeś. umarł Odnośnik do komentarza
misjane Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Dokładnie jak twoje pytanie, Chcesz pobrać wartość z tabelki i wysłać ją cmdchatem? -- TAK. "Mimo wszystko do normalnego życia jest potrzebna nam druga osoba." Każdy kiedyś musi... Koniec z MpcForum.pl Odnośnik do komentarza
Terenzo. Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 w queście: ... cmdchat("Potwor ".. getqf2("mobs")) ... do questlib'a: function getqf2(col) return query("SELECT ".. col .." FROM player.player WHERE name='"..pc.name.."';") end do quest_functions: getqf2 ps. nie polecam zapisywać ani pobierać danych z bazy w queście. Odnośnik do komentarza