Bodzio230000000 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Wiec tak w tym jestem zielony i chcialbym wiedziec gdzie sie zapisac i co poklikac zeby mogl atakowac a co poklikac zeby bronic interesuja mnie informacie o obu grodach to co ja wiem : w czasie bitwy merak moge zrobic klub :p za dobre odpowiedzi leci plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vienio92 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 A więc tak nie będe się rozpisywał i przepisywał bo to nie ma sensu Informacje na temat : Bitwa o gród w Merak : http://polski-lastchaos.wikifoundry.com/page/Bitwa+o+gr%C3%B3d+w+Merak Bitwa o gród w Dratan : http://polski-lastchaos.wikifoundry.com/page/Bitwa+o+gr%C3%B3d+w+Dratan Bitwa a Pułki : http://polski-lastchaos.wikifoundry.com/page/Pu%C5%82ki Tyle odemnie Sam nie chodze na grody Nie mam czasu jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...