Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Opłaca się?

Marduk512

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem jaki to konkretnie model konsoli bo nie znam się na tym ale miałem taką grubiutką, FAT i po pół roku dysk twardy się zepsuł. Nie wiem do dziś czemu, bardzo o nią dbałem. Lepiej kup nową slim 160/320. Będziesz bardziej zadowolony.

Opublikowano

Nie opłaca się, faty są zbyt podatne na awarie, zresztą w tej cenie nawet da radę wyrwać super slima jak się dobrze poszuka

+1 też miałem fata 80gb i konsola się zepsuła

819531478353821175209.gif

Opublikowano

Może i konsola chodzi jak idealna, ale dzisiaj kupujesz tego FATA, jutro pograsz, pojutrze YLOD ;)

Tabciogaraj.png

ps3_10.png - ps4_10.png - psvita_10.png
Zajmuję się sprowadzaniem różnego rodzaju towarów z Chin. Potrzebujesz pomocy? Pisz!

Opublikowano

Nie wiem jaki to konkretnie model konsoli bo nie znam się na tym ale miałem taką grubiutką, FAT i po pół roku dysk twardy się zepsuł. Nie wiem do dziś czemu, bardzo o nią dbałem. Lepiej kup nową slim 160/320. Będziesz bardziej zadowolony.

Nie opłaca się, faty są zbyt podatne na awarie, zresztą w tej cenie nawet da radę wyrwać super slima jak się dobrze poszuka

+1 też miałem fata 80gb i konsola się zepsuła

Może i konsola chodzi jak idealna, ale dzisiaj kupujesz tego FATA, jutro pograsz, pojutrze YLOD ;)

Ja mam fata od premiery, Gram bardzo często i ani jednej awarii 0.0 Nie wiem skąd tak sądzicie. ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.