Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rowery.

Nuts.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zna się tu ktoś na rowerach bardzo dobrze? Mam zamiar rozłoiżyć swój na części pierwsze, pozmieniać w nim co się da, jak najmniejszym kosztem.

jeśli chcesz żebym znów odpowiedział, zacytuj mnie.

1374609758-U346826.png
Opublikowano

Nie znam się za dobrze ale z doświadczenia wiem i nie polecam rozkręcać roweru gdy nie znasz się na częściach bo raz tak zrobiłem i go składałem 2 miesiące :D Chciałem tylko przeczyścić i wymienić kilka części a skończyło się jak skończyło. Oczywiście u Ciebie najtaniej wyjdzie z częściami używanymi.

jp8p35.png
Opublikowano

@up
Tak jest, jak się rozkłada bez pomocy w postaci książki, czy poradnika.

@topic
Kup sobie jakąś książkę o serwisowaniu roweru, rozłóż i obejrzyj coś znalazł. Jak chcesz wymienić w nim co się da, to kup lepiej nowy rower, wyjdzie taniej. Pomyśl może, co ci w nim nie pasuje, co chodzi źle (przerzutki), lub w ogóle, co jest zużyte (klocki hamulcowe)... I np. przerzutki wyreguluj, albo jeśli są uszkodzone, to wymień zepsutą część, klocki hamulcowe również wymień, łańcuch ze sporym luzem też wymień, a nowy nasmaruj... I tak dalej.
Tylko jak jakaś rzecz chodzi bez zarzutu, to nie rozbieraj (np. korba, czy ośki)...

survarium_user_bar_en.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano