Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

komputer stacjonarny do 1500 zł

ArabPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nie znam się na komputerach a na kupno w sklepie mnie nie stać dlatego piszę w tym dziale i liczę na waszą pomoc. Chciałbym złożyć komputer do 1500+/- zł. Komputer przeznaczony będzie głównie do grania. Nie potrzebuje nagrywarki. Interesują mnie sklepy internetowe takie jak - techplanet czy morele.net. Licze na wasza pomoc :P Pozdrawiam :*

ps. w zestawie ma być system operacyjny xD

blekitny_meczet_turcja_stambul.jpg

Opublikowano

System sobie załatwisz osobno, byle informatyk Ci wgra za 50-60 zł :)

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=43080&s=77705&s=61571&s=67056&s=74018&s=77392&s=69449

Dołozysz troche? Warto, 500gb więcej na dysku :D

Zestaw może być ale dopiero jak zmieni się pamięć ram na 1x4gb cl9 1333Mhz. Bo płyta ma tylko dwa sloty pamięci i kupując 2x2gb zablokuje się możliwość rozbudowy.

Opublikowano

Ja osobiście inaczej bym to widział;

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=74018&s=76494&s=61601&s=77705&s=50391&s=70749&s=67056

w przeciwieństwie do zestawu nikodema w moim jest lepszy i tańszy ram( w 1 kości czyli w przyszłości możesz dokupić drugie tyle, w zestawie nikodema nie ma takiej opcji), równie dobra i tańsza płyta główna oraz zdecydowanie lepsza karta graficzna. (mówiąc w skrócie w zestawie kolegi były drogie części które mają tańsze równie dobre odpowiedniki, dając je udało się dać lepszą kartę graficzną.

Opublikowano

Dzieki za rade.