Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Składanie komputera w Komputroniku

Żehotek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka!

Za tydzień kupuję komputer stacjonarny do 1,7 tys. Nie wiem za bardzo jakie części wybrać, bo nie znam się na tym aż na tyle dobrze, żeby wiedzieć co będzie najlepsze i zmieści się w tej kwocie. Chcę złożyć komputer w Komputroniku. Komputer chcę mieć do grania, ponieważ planuję nagrywać serie na youtube z lepszych gier. Chcę, żeby najnowsze gry działały bez problemu, a słyszałem, że za tą kwotę mogę kupić taki komputer bez problemu. Potrzebuję tylko "skrzynki" bo monitor, głośniki, klawiaturę i okablowanie już mam. Na tej stronie -

http://www.komputronik.pl/configuratorAdvanced/pl/elementSelect

można wybierać zestaw, a jako iż się na tym aż na tyle nie znam chciałbym, żeby jakieś osoby wybrały za mnie i napisały z uzasadnieniem dlaczego wybrały tak, a nie inaczej. Jest to dla mnie bardzo ważne, odwdzięczę się jak tam chcecie tylko naprawdę proszę o pomoc!

Zbieram -

userbarcsf.png

jjbar.png

zehotka.png

"Nie tłumacz się! Przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą..."

Opublikowano

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=73503&s=70749&s=77930&s=72781&s=56456&s=74018&s=15240&s=63363&s=73969

Proszę - warto jeszcze dołożyć trochę grosza do obudowy Brutus 410, bo ta jest niewielka.

Lepsze gry ponagrywasz, ale bardziej wymagające już niekoniecznie ;]