Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Otóż ostatnio kupiłem sobie dodatkowe kostki RAMu, miałem 2x1GB i dokupiłem także 2x1GB.

Więc gdy wkładam osobno kości, (nowe z nowymi i stare ze starymi) to działa komputer normalnie, ale gdy włożę wszystkie naraz, to komputer się jakby włącza wentylatorki się kręcą, ale nie ma sygnału, monitor nie reaguj, po prostu nic.

Macie jakieś porady? Dodam że jestem w tym zielony.

Mój sprzęt:

Karta Graficzna: NVidia GeForce 9600GT Wydanie Gigabyte 512 mb

Płyta główna: Gigabyte- GA-M56S-S3

Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+, 2611 MHz (2 rdzenie)

Zasilacz: ModeCom FEEL III-500ATX 500W

Jeżeli potrzebujecie coś jeszcze to napiszcie.

Proszę o szybką pomoc bo nie wiem co robić a chcę mieć tego RAMu więcej :)

Szukam skryptu do bola który pomoże wyjść z brązu dla free userów.

Opublikowano

RAM mam poprawnie włożony bo osobno działają, mieszanie też nie pomogło, może zmienić timingi w biosie? Nie nie wiem jak to się robi pomóżcie ;)

EDIT: Literówka

Opublikowano

Spotkałem z tym problemem jakiego masz Windowsa i ile bitowego bo jeżeli chcesz wiecej ramu konieczna jest wersja windowsa ktura ma 64bit i w tedy nie powinno być żadnego problemu bo gdy jest 32bitowa pomiesci ona max do 3 a 4 gb ramu