Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc przy ocenie komputera

Shiway

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka,

Z racji tego, że mój lapek ma ponad 4 lata, postanowiłem kupić sobie porządny komputer do gier. Na jednej ze stron znalazłem całkiem fajny komputer. A, że jestem zielony w sprawach wybory kompa, proszę was o pomoc.

Specyfikacja:

- Procesor Intel Core i5 2400 3,10 GHz BOX drugiej generacji
- Płyta główna: ASUS P8H61 PRO B3 LGA1155
- Karta graficzna: GeForce with CUDA GTX 460 Gigabyte 1024MB DVI&HDMI (PCI-E) OC
- Pamieć RAM: Kingston DDR3 HyperX Blue 4GB/1333
- Dysk twardy: SEAGATE BARRACUDA 1TB SATA600 32MB
- Napęd: ASUS DRW-24B3ST/BLK/G/AS
- Zasilacz: OCZ StealthXStream 2 600W 80+ SLI 120mm
- Obudowa: Obudowa Cooler Master Elite 370 czarna
- System operacyjny: MS WINDOWS 7 HOME PREMIUM SP1 64BIT OEM
- Liczba rdzeni: 4
- Pojemność dysku 1000 GB
Kosztuje 1500 zł.
Napiszcie mi proszę czy opłaca się taki kupować i czy jest dobry do najnowszych gier i czy da rade go w razie czego podkręcić.
Albo może jeżeli znacie jakieś fajne składanki, podrzudzcie mi proszę, ja sobie spojrzę, może jakiś mi wpadnie w oko :)
Zapomniałem dodać, jeżeli mi coś fajnego polecacie to tak za +/- 3000 zł.
Dzięki za pomoc z góry.
Dam lajka za każdą pozytywną pomoc
post-952645-0-35125200-1375903750.jpg
Opublikowano