Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Modernizacja]Polecenie procesora AMD

NOWY^^^

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem zielony w temacie procesorów i chciałbym was się spytać czy ten procek amd nadaje się do gier AMD PHENOM II X4 965.Jeśli nie to czy moglibyście polecić mi jakiś fajny procek amd do gier za przyzwoite pieniądze.Prosiłbym o podawanie procka od razu z płytą główną.Mój budżet na procka to 400 zł.

Opublikowano

Komputer dopiero składam i chciałbym żeby znajdował się w nim procek amd, więc proszę o polecenie jakiegoś procka amd gdyż w tym temacie jestem zielony :) Budżet na procka to 400-500 zł

Jakby co mam już zasilacz do nowego pc 550w.

Opublikowano

Używane i5 pod 1155 lub i3 3240 z nowych.

Jakiej marki zasilacz ?

Oczywiście to procesory Intel'a, a jeśli kupiłeś już płytę główną, to podaj model ;>.

// Flap, zielone zwiędło ? xD

Opublikowano

Jak mówiłem proszę was o polecenie mi procesora amd.Płyty głównej jeszcze nie mam,ponieważ nie wiem jaki procesor amd kupić.Zasilacz marki OCZ 550 w

Opublikowano

Jak mówiłem proszę was o polecenie mi procesora amd.Płyty głównej jeszcze nie mam,ponieważ nie wiem jaki procesor amd kupić.Zasilacz marki OCZ 550 w

A dlaczego akurat AMD kiedy taniej wyjdzie Ci platforma na Intelu ? Podaj budżet na płytę główną, procesor.

Za 450zł masz i3 3240, a co do płyty - z USB3. i SATAIII MSi B75MA-E33 a bez MSI H61M-P20.

Opublikowano

Wybieram amd gdyż są tańsze od intela a chce zaoszczędzić.Jeśli znacie tani procesor intela który nadaje się do gier podawajcie :)