Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Tut]Od 0 do PythonMAstera


Nexicoll

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pierdolenie. Na pierwszy rzut oka lista błędów (poza chaotycznością tutka na poziomie 100%):

 

 

self w nawiasie, jest to podstawowe 'twierdzenie' w pythonie z angielskiego oznacza 'ja :D , musi się ono znaleźć w każdej definicji funkcji

? - większe

if zmienna ==1:

elif zmienna =2:

Funkcje kluczowe w pythonie to

 

 

def

if

elif

else

while

for

żadne z tych słów nie są funkcjami.

 

pritn("OK")

chat.AppendChat

 

No ale sama funkcja nam nic nie da jeśli zostanie ona użyta w innym pliku niż uichat to po prostu nie zadziała. Aby tak się ie stało musimy na sem górze pliku game.py dopisać

 

 

import uichat

co chat ma wspólnego z uichat? Nic.

 

chat.CHAT_TYPE_INFO - to typ wysłania wiadomości na chacie, akuratt en pokaże wiadomość tylko naszemu graczowi, innymi słowy mówiąc nie zostanie on tka jakby wysłana.

będzie wysłana, ale tylko do nas. tak samo, jak każdy inny typ. to funkcja net.* wysyła do game.

 

Podsumowując. Nie ucz innych, dopóki sam nie potrafisz.


 

Opublikowano

@Edny

Na tym to polegało :D Może kiedyś nastąpi przełom i do od Destructa dowiecie się czegoś. :D

nexi.png

 

CYTOWAĆ MOJE POSTY, JEŚLI LICZYCIE NA POMOC !!

Opublikowano

@Edny

Na tym to polegało :D Może kiedyś nastąpi przełom i do od Destructa dowiecie się czegoś. :D

tak mysle ze destruct lepiej wie niz ty, no kurwa składnia != funckje

jebs

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...