Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Archont ognia


hajt ;x

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak to jest z jego passywem na 30lv? Zadaje dodatkowe bdmg zalezne od utraconego zdrowia celu? w sensie ze grdy zjade mobowi pol hp to on zjedzie drugie pol na hita? o co chodzi?

Opublikowano

Jeżeli Ciebie dobrze zrozumiałem, to Anchort ognia będzie zadawał X obrażeń więcej, gdy cel będzie posiadał mniej niż połowę życia. Obrazowo(to tylko pzykład): Anchort normalnie zadaje 100 obrażeń. Przeciwnik posiada mniej niż te pół życia, to Anchort zadaje np.: 10% więcej obrażeń, czyli zada 110 obrażeń.

Opublikowano

Źle mnie zrozumiałeś, to pół HP było tylko przykładem. Jest tam napisane: Archonci ognia zadają dodatkowe obrażenia, które zależą od liczby brakujących punktów zdrowia atakowanego celu. I nie wiem, jakie są to obrażenia... Że np. jakiś mob ma zabrane 5k DMG to Archont zada mu to 5k?

Opublikowano

Źle mnie zrozumiałeś, to pół HP było tylko przykładem. Jest tam napisane: Archonci ognia zadają dodatkowe obrażenia, które zależą od liczby brakujących punktów zdrowia atakowanego celu. I nie wiem, jakie są to obrażenia... Że np. jakiś mob ma zabrane 5k DMG to Archont zada mu to 5k?

Wg mnie to jest tak jak ja pisałem. Najpierw zadaje bazową ilość, a w momencie, gdy przeciwnikowi spada poziom punktów życia to Anchortowi dmg rośnie o ten x%. Nie mówię, że tak jest, ale tak uważam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...