Skocz do zawartości

Wypociny

  • wpisy
    4
  • komentarzy
    58
  • wyświetleń
    2 330

UniBag mówi o kobietach...

543 wyświetleń

HEHEHHEHEHE

 

Dzisiaj czytałem artykuł na blogu jak właśnie osoba o nicku podanym wyżej wyrażała się w następujący sposób:

 

- ABY MIEĆ DZIEWCZYNĘ (13STKĘ) trzeba być skurwielem.

 

 

No i teraz jest jakieś dziwne "ale" skoro on sam pisał, że ma 16 lat, poza tym po co brać się za głupie dziewczynki (niektóre)

13 letnie, skoro nie mają nic w garach? Gdzie to mam łapać, za co? Cycków nima, stanika nie nosi, a majtki? Po co jej, skoro

to prawie 13 letnie dziecko które ledwo co weszło do gimnazjum, i najbardziej śmieszy jak 6 klasistka wchodzi do pierwszej

gimnazjum i maluje się już tak, że wygląda jak prawdziwa kobieta, ba, nawet lepiej, więcej ma tapety niż śmieci na wysypisku.

Zamiast brać się za takie maluteńkie dzieci lepiej UniBag śmigaj w inną, jak to mówią:

 

" MIŁOŚĆ ZA HAJS, TO NIE JEST MIŁOŚĆ, tak? "

 

Poz tym 13 letnia dziewczyna nawet nie wie co to miłość, a jak ją złapiesz za cycka którego nie ma albo za dupę to już ma orgazm.

Bez przesady ludzie, ale jak byłem w 3 gimnazjum to 1 gimnazjaliści latali za 1 gimnazjalistkami i robili to, beka, zastanawiam się

jak to będzie jak będą mieli dziecko, czasy gimnazjum się zmieniają, ludzie też, ale na gorszych.

 

Uni: Znajdź jakąś 17 a nawet starszą od siebie, gwarantuje Ci, że będziesz miał więcej korzyści.



19 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Tobie w wieku 13 lat to jeszcze dobrze pisiorek nie obrósł i nie wiem czy fajnie czułbyś się jakbym teraz ja zaczęła dyskryminować młodych mężczyzn na forum ;) Nie wszystkie są płaskie i mają ciecz po dotknięciu za tyłek. Że tak powiem " W dupie byłeś, gówno widziałeś ".

Link do komentarza

Młodych mężczyzn na forum? Dla ciebie jak mężczyzna ma 13 lat to mężczyzną jest? Pozdrawiam Cię i proponuję, idź przestudiuj jeszcze raz gimnazjum, bo nic nie wyniosłeś.

Link do komentarza

Dla ciebie jak mężczyzna ma 13 lat to mężczyzną jest?

Sam własnie nazwałeś 13-nasto latka mężczyznom.

 

Tak wgl to o czym Wy pierdolicie? Że jakiś gościu szuka miłości u dziecka, które jest dzieckiem i jak to na dziecko przystało lubi się bawić?

Krytykujecie ich, ale to jeszcze dzieci. Radzę zainteresować się swoim przedziałem wiekowym a nie szukać szczęścia u małolatów, no chyba, że w swoim przedziale nie macie szans więc próbujecie wyrywać dzieci, bo łatwiejsze.

Link do komentarza

Młodych mężczyzn na forum? Dla ciebie jak mężczyzna ma 13 lat to mężczyzną jest?

 

I Ty się unosisz, że to ja powiedziałam na 13-latka mężczyzna... może inaczej:

Mały mężczyzna, lepiej ?

Link do komentarza

I Ty się unosisz, że to ja powiedziałam na 13-latka mężczyzna... może inaczej:

Mały mężczyzna, lepiej ?

 

dziecko, nie mały mężczyzna, mężczyzną nie jest się poprzez wiek ale poprzez charakter i to co się nos i w środku, to tak jakby dziwkę nazwać dziewczynę, która przespała się z innym, a to nie dziwka, tylko zdrada.

Link do komentarza

Haha, beka kłotnia o nic, bez przesady, wtedy jeszcze 80% 13latków nie ma mózgu a papkę która pamięta obrazy rodem z porno, i wymyśla sobie takie scenariusze ze sobą i koleżanką z klasy w roli głównej xDD Jak szukacie miłości u 13 latka, to pozdrawiam, nie, że nie można, ale większość nie ma nawet bladego pojęcia o konsekwencjach, obowiązkach, czy nawet nie ma na tyle rozwiniętego pojęcia o uczuciach ogółem.

Link do komentarza

Własnie juz mnie wkurwia ten typ :P Ungi Bang ? leszcz :D widze ze ciagle cos pierdoli o tych dziewczynach a pewnie nic nie ma jak on to powiedział w "garach"

Link do komentarza

Własnie juz mnie wkurwia ten typ mi Ungi Bang ? leszcz :D widze ze ciagle cos pierdoli o tych dziewczynach a pewnie nic nie ma jak on to powiedział w "garach"

 

On w sumie pisał, że uganiał się za 13 latkom, ale ona wybrała tego, który ją ciągał po podłodze, a wychodzi na to, że sam miał 16 lat.

Link do komentarza

Ciekawe? Nie chce mi się czytać.

 

 

@Edit

Przeczytałem i...Jak dla mnie to pojebane, najlepsze są też te laski "I love 1D" "ja to bym brała ich wszystkie*" XDD

 

 

@Edit2

Następny blog rób! >

Link do komentarza

OOoo widzę że na MPC mam fejm ^^

Chociaż tu. No powiem wam że ja pisze blogi według własnych myśli.

Wyrażam to co ja myślę na ten temat z własnego doświadczenia.

Fajnie że ktoś to komentuje, fajnie że ludzi to interesuje.

Bo widzę ze w jakiś sposób was inspiruję do tego.

 

Moi drodzy, "Kobieta cię urodziła, więc nie masz prawa jej obrażać",

dlatego mam szacunek do tych "dzieffczynek".

Zapewniam cię że nastolatka jaką ja brałem za przykład ma cycki, ma tyłek, ma stanik... nie wiem czy ma majtki.

Jak Smile napisała: "W dupie byłeś, gówno widziałeś", nie każda 13-latka ma naje*ane w głowie, kocha biebera i na rószoffo się ubiera..

Moja zdawała się być fajną dziewczyną, okazało się że jednak jest też fajna dla innych...

To boli.

Link do komentarza
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...