Skocz do zawartości

Joseito Bloguje

  • wpisy
    2
  • komentarzy
    44
  • wyświetleń
    1 646

Co jest kur*a z wami ? !

654 wyświetleń

Żyje w świecie gier od 6 roku życia , nie mówie ze no-life czy coś , po prostu przesiaduje przed kompem , troche pogram , popisze na fb itd ... ( Mniejsza z tym )

 

Grałem na wielu serwerach gry metin2 , i nie raz można zauważyć coś takiego jak '' Kupie eq/konto za 50zł doładowanie '' itd ... , są czasami nawet bardzo duże ceny po 500/600zł. Rozumiem że gra się dla rozluźnienia ( sam tak gram ) Ale kurwa nie mogę w tym wszystkim zrozumieć po co wy wydajecie te pieniądze na tą grę ! No japierdole , tyle wydajecie na konta , eq , itemshopa i wgl ... Włączcie mózg ! Po co wam to ? ! Daje wam to coś ? Myślicie że wpakujecie kupę hajsu w IS i będziecie koxami w życiu relanym ? Przed kim kolegami ?

 

Sam nie raz chciałem wydać po 30 zł na IS , czasami i wiecej ale gdy włączycie telewizję i zauważycie jakie są przeróżne choroby na które cierpią dzieciaki , nieuleczalne , leża na łóżku szpitalnym i nic więcej , wiecie o tym że tacy są ? Czemu wy kurwa zamiast wysłać sms'a na te biedne dzieci , pakujecie tą kase w gre ?

 

Pomyślcie nie mielibyście większej satysfakcji z tego że pomagacie chorym dzieciom ? Kurwa one tego potrzebują ! Zamiast ładować tą kase w te chujowe gry typu : Metin , Lol , Tibia i te inne gówna , pomyślcie czy coś mądrzejszego nie możecie z tymi pieniędzmi zrobić . Zastanówcie sie ile razy wysyłaliscie pieniadze na pierdoloną grę a ile razy na takie chore , biedne dzieci :(

 

Zastanowcie sie , czy nie lepiej pomóc im , niż ludziom którzy zdzierają na was kase w grze ...



25 komentarzy


Rekomendowane komentarze

"Metin2 - Darmowy przedstawiciel MMORPG z Dalekiego Wschodu" - no chyba nie .

Ludzie kupują konta na Allegro , bo nic sami nie potrafią sobie załatwić , a chcą był "prosami" . Potem odchodzą z serwera z podniesioną głową mówiąc "Za łatwy" .

Strzelić , tylko strzelić . Weźmy na przykład takiego FuBu (tak ,nie lubię go) , założy serwer , a potem sprzedaje bryłki i wychodzi na plus .

Metin2 - OFF :)

Link do komentarza

Napisano

każdy wydaje pieniądze na co chce, kogoś stać to sobie może kupić walutę w grze, chuj ci do tego. chcesz to sobie wysyłaj smsy na biedne dzieci, ja nie zamierzam.

Link do komentarza

Ktoś wydaje na gre, a Ty np. na alkohol. I powiedz mi- to nie jest głupie? Tak samo np. kupisz buty nike za 200zł, jak podobne z innego sklepu kupisz za 70zł. I nikt się nie wtrąca, bo to Twoje pieniądze i życie. Tak samo Ty się nie wtrącaj .

Link do komentarza

@bozydar

 

To nie jest wtrącanie się i nie ma co porównywać głupich nieobowiążkowych ulepszaczy za pieniądze rodziców do butów czy innych rzeczy, które potrzebujesz. Jak dla mnie sam stracony czas na ten shit to porażka, a jeszcze wydawanie 200 zł na jakieś wirtualne gówienka zamiast kupienia sobie czegoś porządnego to już idiotyzm.

Link do komentarza

"Czemu wy kurwa zamiast wysłać sms'a na te biedne dzieci , pakujecie tą kase w gre ?"

 

Jakby tylko ta kasa w całości poszła na te biedne dzieci...

Sam nie wydaję zbyt często kasy na gry, ale jak chcę ją wydać to wolę ją wydać na gre aniżeli na twórców tych reklam z esemesami.

Link do komentarza

Napisano

Zwyczajne pierdolenie. Ludzie wydają bo mogą. Mają kasę, nie mają co z nią zrobić więc wydają na grę. Nie zabronisz im tego i za chuja nie potrafię pojąc czemu się tym tak bulwersujesz. A moze po prostu Cie wkurwia to ze inni poprzez kupno róznych rzeczy przebiją Twoj wysilek jaki włozyłeś w gre bez wydawania kasy na is/ kupowania itemkow za realne pieniadze? To skoncz z tym. Przestan grać w te pierdolone gry typu metin2. Bo tam tego scierwa jest najwiecej. Ja sam osobiscie gram, ale mam wyjebane jedynie brechtam z tych co tyle wydają na metina. Mnie to nie przeszkadza.

 

Pomaganie chorym dzieciom czy wydanie na gre? Odpowiedz jest prosta. Wydam na gre, coś z tego bede miał, pomogę chorym dzieciom to jakoś możliwe ze sobie pomyśle " YAAAY, POMOGŁEM DZIECIOM, JESTEM DOBRYM CZŁOWIEKIEM". Tylko ze jest mały problem. Większosc ludzi ma w dupie pomaganie innym ludziom, czy bycie dobrym cżłowiekiem. A tym blogiem nikogo nie zmienisz i uważam ze wylałeś swoje frustrujące i bezsensowne na dłuzszą mete myśli. Po cholere sie tym tak przejmujesz? Jesteś szarym ludziem który nic nie zmieni. To myślenie, to wydawanie kasy na gry potrafiłby zmienić ktoś co coś znaczy. A Ty i wszyscy inni, czytaj my, jesteśmy nikim w otaczającym nas swiecie. Elo.

Link do komentarza

Ich pieniądze ( albo ich rodziców ), to ich sprawa, right? Czasem coś kupie do gry, ale coś, co mi da troche zabawy, to chyba proste, a gry w modelu free-to-play też muszą zarobić.

Link do komentarza

Ktoś ma ból dupki bo go nie stać, nie twoja sprawa kto na co wydaje, życia im nie układaj bo to ich sprawa, zajmuj sie sobą ;-)

Link do komentarza

Tak jak ktos pisal wypierdalam kase ale i wysylam sms na to co sie pokaze w tv ( pomoc )

 

A wypierdalam na is'a bo po to on jest zeby na niego wydac. I czuje sie wtedy lepszy xD haha

 

 

I po chuj wysylac te 30 zl na dzieci jak i tak kurwa zapierdolą z tego 25zl a dla dziecka pojdzie 5 ... albo i mniej ...

 

Sam bym wysylal, ale ze w polsce sa takie skurwysyny i zlodzieje to nie daje kasy. Proste. Wysylajac takie przelewy trzeba ufac temu kto to organizuje czy temu kto dostanie ta kase. Ale nikomu w dzisiejszych czasach nie mozna ufac, nawet wlasnemu przyjacielowi ;]

Link do komentarza

no trzeba byc debilem zeby na metina wyjebac taka kase, na inne gry rozumiem bo chociaz wiem ze sa to gry dobre i warte uwagi, jak gra jest rozwijana to i hajs mozna wydac ale nie na metka. xD

Link do komentarza

no trzeba byc debilem zeby na metina wyjebac taka kase, na inne gry rozumiem bo chociaz wiem ze sa to gry dobre i warte uwagi, jak gra jest rozwijana to i hajs mozna wydac ale nie na metka. xD

 

Typowy jebany polaczek. :)

Ja nie lubie Lola, minecrafta czy innych gier, ale nie pierdole jakie to te gry nie są chujowe, jacy to idioci w nie graja itd... no ale coz, gdyby na swiecie nie bylo idiotow, zycie nie mialoby sensu ;-)

Link do komentarza

no trzeba byc debilem zeby na metina wyjebac taka kase, na inne gry rozumiem bo chociaz wiem ze sa to gry dobre i warte uwagi, jak gra jest rozwijana to i hajs mozna wydac ale nie na metka. xD

 

A sam pewnie grasz w metina, bo widzialem Twoje posty w tym dziale :)

Link do komentarza

Przekaz może i sensowny ale sposób w jaki to napisałeś od razu nastawia w stosunku do Ciebie negatywnie, polecam wziąć pod uwagę następnym razem sposób w który coś piszesz. Z przekazem się zgadzam, mt2 i większość gier to gówno ale nie ma co zaglądać ludziom do portfela - chcesz zmieniać świat - zacznij od siebie. Na co inni wydają kasę - ich sprawa, btw. rząd zabiera Ci tyle w VAT'cie, podatkach dochodowych i innych które są nałożone na wszystko praktycznie, składkach na system emerytalny który ma tylko długi i najpewniej nic nigdy Ci nie wypłaci, że gdyby przekazać 1/20 z tego co oni Ci zabiorą na te biedne dzieciaki to miałyby dużo lepszą opiekę itd. niż jakby odebrać ludziom tą możliwość wyluzowania się na chwile.

Link do komentarza

Typowy jebany polaczek. :)

Ja nie lubie Lola, minecrafta czy innych gier, ale nie pierdole jakie to te gry nie są chujowe, jacy to idioci w nie graja itd... no ale coz, gdyby na swiecie nie bylo idiotow, zycie nie mialoby sensu ;-)

Widzę gimbaza nauczyła się nowego słowa i ciągle je używa. Co najwyżej Ty możesz być 'polaczkiem' ja jestem Polakiem. Proponuje również zaznajomić się ze znaczeniem tego słowa, bo nie wiesz co ono oznacza.

 

A sam pewnie grasz w metina, bo widzialem Twoje posty w tym dziale :)

Owszem, gra w metina to przecież nic złego. Jednak według mnie pakowanie setek złotych na item shop tylko po to aby być w topce to szczyt idiotyzmu, a serwer i tak upadnie po dwóch lub trzech miesiącach a GMowie spędzą wakacje na Hawajach czy Maledwiach ;D.

Link do komentarza

CZEMU O TYM PISZESZ JAK CYTUJE: Sam nie raz chciałem wydać po 30 zł na IS , czasami i wiecej

WIĘC POCO NAM MÓWISZ CO MAMY ROBIĆ SAM SIĘ OGARNIJ I ZAŁUŻ BŁOTNIKI NA ZEMBY BO SIĘ PLUJESZ I TROCHE SEPLEMISZ :)

Link do komentarza
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...