Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytania] Jak nauczyć się i podstawy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem tu nowy na forum i z racji, że nie zbyt jeszcze ogarniam tworzenie, chciałbym zacząć teraz. Za rok idę do technikum gdzie bedę mieć profil informatyczny, a w przyszłości chciałbym zostać koderem-grafikiem nwm. jak tą nazwę sprecyzować.

Jako, że jestem laik, to mam takie pytanie i chyba każdy to robił kiedy zaczynał czyli stworzenie kalkulatora czy kółka i krzyżyk. Prosiłbym o poradniki, bo ten co tu jest to wiecie jak to jest z nowym, nic nie rozumie :(. Miałem czynności z botami, ale sam chciałbym coś stworzyć :)

Wiem, że raczej C++ to cięższy język ale na nim pisze się te wszystkie hacki i inne tego typu rzeczy ( myślę nad botem do darkorbit ale to jeszcze przyszłość.może za 3-5 msc, taki prosty do bicia tylko alienów i boxów ).

Tak więc 1 pytanko proszę o rady i pomoce jak napisać programy:

a) Kółko i krzyżyk

B) Kalkulator

a potem następne pytania.

Opublikowano

Za 3-5 miesięcy nie zrobisz bota, nawet jak bardzo byś chciał ;) a główną przyczyna będą zabezpieczenia, do których potrzebne są techniki niskopoziomowe.

[...]

No tak ale jakie zabezpieczenia niskopoziomowe?

3. pytanie:

Jeśli bot jest podstawiony dajmy na to na tą wersje clienta dajmy na to tibia 10. Aktualizacja jest do innej wersji i co trzeba zmienić w tym bocie żeby działał pod tego nowego clienta?

@up

W tym pdfie nie ma nawet strony 168 o.Oo.Oo.O

no dobra rozwiązałem problem..