Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czy opłaca się grać?

Thaes

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem początkującym graczem i mam pytanie odnośnie zen. Czy da się coś w tej grze osiągnąć nie zamawiając zen? Nie chodzi mi tu o PvP tylko czy da się normalnie wbić ten 60lvl.

Opublikowano

Tak ale z tych dziennych na 25 lvl mam z 8k diaxów :) Ale trzeba sie cieszyć bo np w innych grach nie ma takiego czegoś ^^

21.jpg

Opublikowano

Witam jestem początkującym graczem i mam pytanie odnośnie zen. Czy da się coś w tej grze osiągnąć nie zamawiając zen? Nie chodzi mi tu o PvP tylko czy da się normalnie wbić ten 60lvl.

oczywiście w shopie są dokupienia m.in pd który zwiększa doświadczenie czy tam drop złota , ale to jest niepotrzebnie , Exp jest tak szybki i łatwy że itemki z is nie są w zupełności potrzebne. Ale oczywiście możemy kupić lepszego towarzysza który na 100% o wiele , wiele więcej nam da niż podstawowy , ale jak wiadomo zawsze możemy wymienić diamenty za Zeny i go kupić.

xD 

Opublikowano

W 4 godziny wbicie 36 jest nie możliwe, no chyba że grasz z kimś albo zainwestowałeś w ISa sporo.

Zgadzam się sam wbiłem 32 lvl łotrzykiem w 2 dni grając po 5-7 godzin dziennie.

Oczywiście, że sie opłaca itemki ogólnie łatwo zdobyć, questy fajne. Nie wiem jak to wygląda na 60lvlu czy łatwo o itemki do pvp bo z tego co patrzałem na aukcjach to drogie są.

Opublikowano

Niektóre questy są tak czasochłonne, że czasami się nie da tak łatwo tego wbić. W 2 dni spokojnie się wbije 40, ale trzeba ostro przynołlajfić.