Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] Fiora

S0NikX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym jakiś build do Fiory jestem graczem początkującym mam zaledwie 16lvl w lolu.

Fiora to moja chyba 5 lub 6 odblokowana postać. Spodobała mi się podczas gdy widziałem ją jak ktoś inny nią gra.

Lubie grać własnie w takim stylu jak Fiora posiada.

Proszę o rozpisanie najlepiej po polsku w pelnych nazwach i nie chce żadnych skrótów itemów bo jeszcze ich nie znam.

Temat o Fiorze był ale już dawno i nic konkretnego nie wyczytałem każdy pisał inaczej, chciałbym konkrety!

0fiz5s7s0sea1k4fzfl.jpg
Opublikowano

Witam,

Chciałbym jakiś build do Fiory jestem graczem początkującym mam zaledwie 16lvl w lolu.

Fiora to moja chyba 5 lub 6 odblokowana postać. Spodobała mi się podczas gdy widziałem ją jak ktoś inny nią gra.

Lubie grać własnie w takim stylu jak Fiora posiada.

Proszę o rozpisanie najlepiej po polsku w pelnych nazwach i nie chce żadnych skrótów itemów bo jeszcze ich nie znam.

Temat o Fiorze był ale już dawno i nic konkretnego nie wyczytałem każdy pisał inaczej, chciałbym konkrety!

No to jesli kazdy pisal inaczej, to czego oczekujesz teraz? Kazdy ci powie co innego. Zagraj sobie customa z roznymi buildami i sprawdz ktory bedzie wg cb najlepszy.

Jungle - Lee Sin

Solo top - Tryndamere

Mid - Fizz

ADC - Blue Build Sivir

Support - Blitzcrank/Janna

Opublikowano

Polecam od siebie taki build: