Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] z własnym serwerem na hamachi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem kiedy gram z kolegą na serwerze po chwili gry mnie wywala . Pokazuje mi się wtedy taki komunikat -[NICK] lost connection :disconnect.endOfStream.Kolega sobie gra w najlepsze a ja nie moge :angry:

Prosze o pomoc ^_^

Opublikowano

Mógłbym prosić o jakiś poradnik czy coś jak go zaktualizować bo jestem zielony w robienu serwerów . Aha i póki pamiętam jeszcze jedno czemu nie moge zmienić sobie trybu z survivalu na gamemoda :(

Prosze o pomoc ^_^

Opublikowano

W pewnym sensie pomogło znaczy tak już nie pisze tego "-[NICK] lost connection :disconnect.endOfStream" Tylko "[NICK] lost connection:disconnect genericReason".Nie wiem czy to lepiej czy gorzej :D . I tu się pojawia pytanie do was czy to gorzej czy lepiej i co zrobić żeby działało poprawnie ? :huh:

myha3622 dzięka za taki jak by poradnik :) moge już zmieniać tryb :)

Prosze o pomoc ^_^

Opublikowano

no niestety ja też nie wiem co dalej, a przed wywaleniem cię z gry zcina ci się mc?

No troche zcina ale nie aż tak mocno :D. Nie wiem może mam coś źle ustawione w tym pliczku "server.properties"? Może tak być żeby od złego w tym pliku ustawienia wywalało podczas gry ??

Prosze o pomoc ^_^

A jak bym kupił serwer (polećcie jakąś stronke z serwerami) to też by mnie wywalało czy to jest wina może nie tylko serwera ale też mojego internetu ??

Prosze o pomoc ^_^

Opublikowano

Proszę, domyślne ustawienia proporties

#Minecraft server properties