Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Licencja ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko , jest może poradnik czy coś jak zrobić program który aby uruchomić będzie trzeba podać klucz ?

Jestem zielony w tych sprawach , może inny język ?

sell klucze aktywacyjne cs go za psc i skiny 

Opublikowano

Można wiedzieć w czym?

C++, asm, delphi?

Najlepiej zrobić WWW któreby sprawdzało klucz, lub inaczej ale wtedy to byś musiał klucze mieć w programie tzw. Fabrycznie przypisane wtedy byś musiał pisać dla każdego program indywidualnie.

Opublikowano

jaki problem w main przed kodem wstawić sprawdzanie klucza? Zwykły if wystarczy jeżeli jesteś mało kreatywny, jeżeli coś "mądrego" to lepiej zapisać gdzieś klucz w rejestrze żeby nie wymagało podawania klucza za każdym razem.

Opublikowano

nic mi to nie mówi chcę poradnik od początki . Nic nie wiem o tym języku przeczytałem tylko jeden poradnik pt. "Od zera do gier kodera"

sell klucze aktywacyjne cs go za psc i skiny 

Opublikowano

No to chyba bardzo nieuważnie czytałeś ten poradnik bo takie coś można zrobić po kilku pierwszych lekcjach.

NAJPROSTSZA wersja na konsolę: (bardzo słabe zabezpieczenie)

string klucz;
cin>>klucz;
if(klucz!="HDAB-893HA-543JK")
{
    cout<<"Zly klucz!";
    return 0;
}
Opublikowano

No to chyba bardzo nieuważnie czytałeś ten poradnik bo takie coś można zrobić po kilku pierwszych lekcjach.

string klucz;
cin>>klucz;
{
    cout<<"Zly klucz!";
    return 0;
}

nie lepiej tak :

string klucz;

cin >> klucz;
if( klucz == 12235)

{