Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Postawienie serwera MTA

Broown

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hello, nie wiem czy tutaj czy nie tutaj, ale po prostu jestem laikiem w MTA, kupiłem serwer, a teraz chciałbym go zrobić jako DM (skakanie, wyczyny gdyby ktoś nie wiedział...) tylko teraz pytanie - skąd wszystko wziąć, gdzie to wrzucić? Po prostu chodzi mi o sam czysty skrypt.. Niby wiem, że mam wgrać skrypt race na to, ale nie wiem jak konkretniej i skąd go wziąć żeby było dobrze..

Licze na pomoc i dość szczegółowe wyjaśnienie.. ;)

ijc9y.png

Opublikowano

No jakoś zbytnio mi te tematy nie pomogły.. Dodaje sobie w ten sposób admina, rejestruje się na serwerze, loguje takim samym nickiem i dalej nie mam admina..

ijc9y.png

Opublikowano

- tu jest, jak sie daje admina, na własnym serwerze.

bez gif

Opublikowano

- tu jest, jak sie daje admina, na własnym serwerze.

Eh, dobra.. To akurat zrobiłem, nie wyłączałem serwera i dlatego nie mogłem sobie nadać dobrze admina.. ;p Teraz już go mam, a z resztą mam nadzieję, że sobie poradze..

Mam jeszcze pytanie - jak zrobić na serwerze DM, żeby po pozostaniu jednej osoby (która nadal jedzie) nie było vote, tylko dopiero kiedy ona zginie.. Bo to troche bez sensu przerywać jazdę osobie, której dobrze idzie.; p

ijc9y.png

Opublikowano

a z resztą mam nadzieję, że sobie poradze..

Trzymamy taką nadzieje, że sobie już poradzisz, ze wszystkim już.

Żebys miał jakiś jeszcze problem - to pisz.

bez gif

• 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany