Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Nowe karty w początkowej talii

MistrzMaster

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, chciałem zapytać, bo jestem w tym kompletnie zielony, czy karty które otrzymałem za wpisanie kodów są już w mojej początkowej talii inferno? Wpisałem ich kilka a nowych kart nie widzę, bardzo by mi się przydały bo nie potrafię zbytnio za pierwszym razem przechodzić misji kampanii, aktualnie stoję na 2-1 i gdy wybieram rundę, jest tylko ta jedna, początkowa talia. A może muszę złożyć własną talię? ( trochę o tym tworzeniu czytałem) Z góry dzięki za odpowiedź!

Bot do gry NosTale:

[bOT] NosBota 1.3v

Opublikowano

Wchodzisz w tworzenie deckow (takie dwie karty), następnie klikasz na swoją talie i dokonujesz zmian jakich tylko chcesz.

1366981151-U331881.png
By Vanosz

|Ex Moderator League of Legends | Ex Moderator Duel of Champions | MPC Gold Member |

Opublikowano

A jakimi statystykami bohatera trzeba się kierować, jeżeli początkowa talia to była talia inferno? Kupiłem trochę tych pakietów za 12,5k i boxa za 1k pieczęci, trafiło się kilka nowych kart, ale także takich, do których użycia potrzeba 6 many, a jeżeli miałem początkową talię inferno ( i mam najwięcej takich kart ) to chyba głupio by było ładować bohaterowi 6 w mane, jeżeli tylko jedna karta tego wymaga.

Bot do gry NosTale:

[bOT] NosBota 1.3v

Opublikowano

Jeśli wejdziesz w Talie po prawej stronie na dole masz aktualizyj czy jakos tak. Tam masz talie i pakiety które kupiłeś :D