Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie ale dla koderów. Jestem początkujący w pisaniu modów do mc ale znam Jave napisałem już jedną swoją grę. No i chciałem napisać moda na nowe statki no i pojawił się problem mam grafikę itemu ale nie umiem ustawić nowej grafiki jak postawimy nową łódkę to mam tradycyjną grafikę a chce dodać nową jak mam to zrobić ?

Opublikowano

Stworzyć/Ściągnąć jakiś model łódkę czy co tam chcesz i wgrywasz ,tu masz lekcje jak gościu robi coś tam w javie :D znajdziesz napewno tam

Opublikowano

chodzi mi do mc :D

No to zły dział, BO TO JEST KURWA DZIAŁ JAVA, a nie KURWA DZIAŁ MC.

Mam już was dosyć.

Jeśli myślisz że w dziale mc nie znalazłeś kogoś kto ogarnia zmianę modeli w mc, to jakim prawem myślisz że znajdziesz osobę od modeli mc w dziale JAVA ?

Musisz szukać na zagranicznych forach, bo tutaj osoby które to ogarniają już nie zaglądają na forum. I nie zaśmiecaj tego działu tą gównianą grą, która rzeczywiście jest fajna - ale przestaje być gdy słyszysz jak jakiś gościu za drzwiami opowiada o niej znajomemu gdy ty SRASZ NA KIBLU W AFRYCE. To już przegięcie.

Opublikowano

ale znam Jave napisałem już jedną swoją grę.

Nie lubie być hejtem ale srsly?

A nie ogarniasz prostego mc lulz?

@topic

nie wiem, a mówią że jestem koderem.

Opublikowano

Kurde jak oni by jeszcze umieli pisać kod gry i go komentowali to był by cud a tak to nie wiadomo co i jak :D

Opublikowano