Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Farma

Ślywaa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Gram w lola od pół roku. Siedzę w Silver V, czy zasłużenie? Pewnie tak, ale nie to chciałem poruszyć. Otóż patrząc na swoją farmę czuję niedosyt. Jest ona po prostu słaba. Jak się podszkolić? Wiem, że 50 to takie minimum minima w 10 minucie. Przeważnie to osiągam, ale chcę być coraz lepszy. Macie jakieś sposoby na efektywną naukę farmy?

P.S Bot Of Legends nie mam zamiaru używać.

"Za te wszystkie wybryki teraz najmocniej żałuje

powiem tylko przepraszam , bo tylko tyle umiem"

Opublikowano

Mhmmm poćwicz zedem na niestandardowej, bez botów.

Nawet te 4 rudnki dziennie, po 10 min da Ci dużo. za tydzień porównaj sobię ile wtedy wyciągasz. Następnie przejdź na normale/rankedy.

qxv1fr.jpg

by NovusOrdo

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt. ~Mark Twain

Opublikowano

Na pewno gdy jesteś zrelaksowany to grasz lepiej niż gdy jesteś zły, zestresowany itd.

Sposób powyższy jest dobry sam tak kiedyś robiłem. Jednak zauważyłem, że gdy za bardzo się skupiam na farmieniu to mam mniej gdy "mam wyj*bane". Przykład: 15 minuta gram Cait na bocie całkowite wyjebuju i mam 150+cs :O ; Gram na midzie skupiam się jak cholera mam w 15 minucie 110 :(((