Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

✮✔✔✔ [KM5!] [2 drużymy] [0 lagów] [Przyjazna atmosfera] [0cheatów] [wl]✔✔✔✮

ShizeRPLx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Imię:Sylwek

2 zdania o sobie:jestem osoba kreatywna lubie budowac w minecrafta gram od okolo 2 lat

nie lubie klutni ani nieprzyjemnych sytulacji

Od jakiej wersji mc zacząłeś grę ? :1.7.3

Lubisz serwery tego typu? :Jeszcze nie wiem , zobacze jak dostane sie na WL

Czemu akurat ty masz się dostać na WhiteListe ?:Chcialem sprobowac czegos innego niz tylko survivale+frakcje.

Chce "lyknac" nowego doswiadczenia zwiazanego z minecraftem.

Dobry pomysł na serwer ?:W tej sprawie nie moge sie raczej okreslic bo nie wiem o co dokonca o co w tym typie gry chodzi a pozatym widzialem juz sporo serverow z takim przekazem.

Drużyna Blue/Red:Red

Nick z gry:Vermir

creeperwallpaperbyinser.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Imię:Sylwek

2 zdania o sobie:jestem osoba kreatywna lubie budowac w minecrafta gram od okolo 2 lat

nie lubie klutni ani nieprzyjemnych sytulacji

Od jakiej wersji mc zacząłeś grę ? :1.7.3

Lubisz serwery tego typu? :Jeszcze nie wiem , zobacze jak dostane sie na WL

Czemu akurat ty masz się dostać na WhiteListe ?:Chcialem sprobowac czegos innego niz tylko survivale+frakcje.

Chce "lyknac" nowego doswiadczenia zwiazanego z minecraftem.

Dobry pomysł na serwer ?:W tej sprawie nie moge sie raczej okreslic bo nie wiem o co dokonca o co w tym typie gry chodzi a pozatym widzialem juz sporo serverow z takim przekazem.

Drużyna Blue/Red:Red