Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak rozwijać Łotrzyka ?

odchudzanie7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gram od 3 dni i mam 28 lvl. Ale jestem jeszcze totalnie zielony. Gram półelfem łorzykiem. Wie ktoś jakie cechy (moc, kryt itp. ) są najlepsze na tą profesję ? Jakie skille dawać, i jakie są najlepsze ? I jeszcze mam pytanie, jak wykonać misję z poszukiwaniem reliktów ?

2rp9q8l.jpg

Opublikowano

Gram od 3 dni i mam 28 lvl. Ale jestem jeszcze totalnie zielony. Gram półelfem łorzykiem. Wie ktoś jakie cechy (moc, kryt itp. ) są najlepsze na tą profesję ? Jakie skille dawać, i jakie są najlepsze ? I jeszcze mam pytanie, jak wykonać misję z poszukiwaniem reliktów ?

Najważniejsze bonusy dla łotrzyka to moc, krytyk, ozdrowienie, przebicie pancerza. Skille rozdawaj według uznania, tutaj błąd nie skreśla cię, że będziesz miał słabszą postać. Włącz sobie dróżkę klawiszem "Z", aby pokazywała ci drogę do questa.

Opublikowano

Najważniejsze bonusy dla łotrzyka to moc, krytyk, ozdrowienie, przebicie pancerza. Skille rozdawaj według uznania, tutaj błąd nie skreśla cię, że będziesz miał słabszą postać. Włącz sobie dróżkę klawiszem "Z", aby pokazywała ci drogę do questa.

No właśnie dróżki nie ma, nie pokazuje nic. Słyszałem że jakiś tam event jest i coś tam się robi, ale nie wiem do końca o co chodzi.

2rp9q8l.jpg

Opublikowano

No właśnie dróżki nie ma, nie pokazuje nic. Słyszałem że jakiś tam event jest i coś tam się robi, ale nie wiem do końca o co chodzi.