Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Co wybrać na początek jakie wskazówki itp pomocy

qwerty9970

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zaczynam grać w dual of champion i nie wiem kim zagrać jestem kompletnym nowicjuszem i nic nie wiem o tej grze jakieś wskazówki kim grać co kupować na co zbierać itp mi polecacie

Opublikowano

Według niektórych inferno jest najlepsze dla początkujących, ale to już zależy od Ciebie kogo wybierzesz. Kupuj wedle uznania, jeżeli potrzebny Ci bohater to kup zestaw z bohaterem, a jeżeli chcesz coś innego to kup to co Ci pasuje :)

Mów mi KeiseN :)

Opublikowano

Na początku najłatwiej jest chyba inferno, aczkolwiek polecam grać nekropolią. Przejrzyj także kanał mkrr3 na youtube, jest tam sporo filmików, które mogą ci się przydać. Początkowo kupuj pakiety po 12'500, za seale zaś boxy 10x10 za 1000 pieczęci. Gdy już będziesz mógł stworzyć niezły deck ze swoich kart, prawdopodobnie będziesz już sam wiedział co i kiedy kupować.

Opublikowano

Na początek najłatwiej będzie inferno. Jak już się nauczysz co nieco (polecam przejść dwie pierwsze kampanie) to możesz zrobić drugie konto i grać np. nekro czy przystanią. Inferno jest najszybsze, a nekropolia najbardziej tankowata (heale, obrona przed atakiem wręcz itp.). Taka rada, rób kampanie i uzbieraj 1000 pieczęci i kup za to "Pakiet". Bardziej się opłaca na start. Nie inwestuj w dodatki dopóki nie uzbierasz wszystkich kart z podstawki.

Opublikowano

Inferno na początek super jest dobry rush i z przeciwnika lecą wióry :) Sam gram tą talią.