Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Keylogger w instalatorze

Xenov

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem kompletnie zielony w AutoIT i c++ ( chociaz w c++ już coś kiedyś robiłem) I mam pytanie, czy jest możliwość przerobienia "Kodu" Instalatora, w taki sposób,aby po pobraniu ze strony (nawet bez potrzeby instalowania jego,jedynie zwykłego downloadu) programu, i następnie wejścia do gry załóżmy niech to będzie dla przykładu WarRock.(To zbieg okoliczności) i po wpisaniu loginu i hasła do tej gry ( gdy program jest po prostu na komputerze) (nie musi być włączony) wysyła mi dane do konta na maila, czyli krótko mówiąc,

Pobieram z www.stronazdownloademhacka.pl/superhack.html. hacka do gry, który ma instalator w sobie, czyli aby uruchomić cheata,potrzebne jest jego zainstalowanie.

Następnie w jakiś sposób wrzucenie tego instalatora , do AutoIT lub C++ i przerobenie kodu instalatora tak,by po prostu swoim byciem na dysku ofiary był już keyloggerem,ale nie na zasadzie aby zapisywał każdy ruch ofiary na komputerze, tylko w programie WarRock.exe

Następnie ofiara, po pobraniu pliku,nawet jego zainstaowaniu, wchodzi do warrocka,loguje się , i po zatwierdzeniu loginu i hasła, zostają one wysłane do mnie na maila. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam.

Opublikowano

Pewnie ten, który lepiej znasz. I nie programie tylko języku programowania.

Więcej nie podpowiadam :ninja:. Bo jest zakaz proszenia o keyloggery, trojany itp. na MPC. Jakbyś czytał regulamin to byś wiedział. ;)

obraz24.png

Opublikowano