Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jakie połączenie klas zrobić do PvE?

Majdan12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że takich tematów jest full, ale najwyżej wbijecie sobie po poscie ^^ . Jakie połączenie klas zrobić do PVE (chodzi o np. woj/mag), tak aby szybko ubijać moby i być przydatnym w grupie. PVP mnie nie obchodzi. Do tego jestem początkujący, więc musi być łatwa do ogarnięcia.

Btw. Jaki serwer wybrać?

Dzięki za odpowiedzi :)

592041432922042226939.jpeg

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Najłatwiejszy Mag/woj chyba kolego żartujesz jeżeli postać która musi ogarnąć all odpałki żeby starczyło każdej na bosie + jedzonko itd nie licząc ekwipunku o który magowi bardzo ciężko jak dla mnie mag/woj jest łatwy do 50-60 poziomu kiedy na questowym ekwipunku daje rade lecz potem robi się istna masakra bije się mobki długo itd. Założę się ze zaraz tu "wielcy znawcy roma" na mnie pojada ze względu na to ze można łatwo eq zdobyc/dropnac lecz kolega napisał że jest nowy wiec nie będzie mu łatwo według mnie na start to najlepszy będzie łotr/zwiad łatwy i mocny w pve a i jeszcze posiada zwiekszonego dropa z skila wiec... Apropo servera zapraszam na Perun ;)

insolubilis.png
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Latwy jest jeszcze lotr/woj. Latwo jest zdobyc itemy ktore moga nosic obie klasy, exp jest latwy i przyjemny. Nie posiada sie many wiec poczatkujacym moze byc latwiej. Nie musza ogarniac skili, wystarczy ze bedziecie maxowac 2 skile poczatkujace i bedzie latwo.

Opublikowano