Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Potrzebuję pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym stworzyć własnego cheata do gry Diablo 3 (albo jak pewien ksiądz woli Diabolo Numer Trzy).

Chciałbym korzystać z tego cheata przez pare dni, a następnie go usunąć z konta (nie każdy cieszy się gdy dostanie bana). Objaśni mi ktoś w jaki sposób stworzyć i pozbyć się cheata ? W tej kategorii jestem zupełnie zielony, zwłaszcza w Diablo.

3d10a40e96e20.png

Opublikowano

Ale co cheat ma robić?

Hehe, kolega ma rację zapomniałem o najważniejszym. Cheat ma polegać na tworzeniu (tak po prostu, z niczego) dowolnej broni i pancerzy z ustalonym dps (pancerzem) oraz z DOWOLNĄ ilością gniazd, innych affixów, wartością affixów (w ten sposób może po raz pierwszy w historii powstać skorn z 7200 DPS, 2 gniazdami i 580% obrażeń od crita). Usunąć ten cheat chciałbym dlatego,bo gdyby ktoś wszedł na mój profil i zobaczył że mam absurdalnie hardcorowy sprzęt, prędzej czy później zacząłby węszyć. Gdybym nie miał już tego cheata i blizz nie mógłby udowodnić cheatowania, nie powinienem dostać bana (cheatować każdy może, jeden lepiej drugi gorzej). Najgorsze jest to, że gdyby znaleźli jakieś dowody na to, że cheat był używany na tym koncie, to już kanał. Dlatego ważne jest zatarcie wszystkich śladów obecności tych manewrów z itemami.

3d10a40e96e20.png

Opublikowano

Tak jak @up nie da się zetrzeć śladów bez usuniędzia itemków i pamiętaj! W sieci nic nigdy nie zniknie :D

graphic.png

Opublikowano