Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[DL] PSD Szablon strony MC

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

lcdmine.png

Mam dla userów mpc psd szablonu o tematyce MC.

Można użyć go pod własny serwer, portal, co tylko dusza zapragnie.

Zezwalam na edycje grafik oraz loga jednak nie zezwalam na edycje stopki. Musi widnieć na zakodowanym szablonie,

że ja jestem autorką grafiki zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych z późn. zm. wyróżnia: autorskie prawa osobiste oraz autorskie prawa majątkowe.

Pogląd:

mine.jpg

Download:

http://speedy.sh/t4xaD/MClayout-by-Wredna.psd
https://www.virustotal.com/pl/file/7b30e7f8330b79489b7dadf1e97089c966e6a47524444017f7173c3f473e1e91/analysis/1372474124/
Opublikowano

Nieźle wygląda ;)

Poszukuję programistów java do dużego projektu (nowy tryb gry oraz kilka innych ciekawych pomysłów) - kontakt poprzez pw na forum, tam podam ewentualnie inne sposoby kontaktu.

~ErroR 69 - Brain Not Found

Opublikowano

Ciesze się, że się podoba ;-)
Btw, kilka osób już do mnie pisało w tej sprawie :

PSD- Jest to rozszerzenie programu Adobe Photoshop.

Żeby strona "działała" trzeba szablon pociąć w programie i zakodować. Każdy webmaster/koder powinien wiedzieć, o co chodzi.

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ogólnie szablon wygląda super, Widać że ładnie dopracowany itd. Jeszcze tylko podpiąć pod to WordPress'a i cud miód ;)

Opublikowano

Bardzo śliczny szablon, polecam wszystkim użytkownikom.

//edit