Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czego mogę się spodziewać na praktykach ? (Mechanika poj. Samochodowych)

xAstronom

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spokojnie to nic strasznego ja jestem na kierunkku mechanik pojazdów samochodowych i jest dobrze.Mam praktyki w serwisie Hondy i 1 dzień jak byłem to się przyglądałeś jak jakiś mechanik coś robi i Ci tłumaczył :)

Po kilku dniach będziesz sam robił już przeglądy i różne takie :P

1379148048-U870856.png

Opublikowano

Spokojnie to nic strasznego ja jestem na kierunkku mechanik pojazdów samochodowych i jest dobrze.Mam praktyki w serwisie Hondy i 1 dzień jak byłem to się przyglądałeś jak jakiś mechanik coś robi i Ci tłumaczył :)

Po kilku dniach będziesz sam robił już przeglądy i różne takie :P

Dzięki tzn ja sie nie boję pracy bo dla chcącego nic trudnego, ale boje się tego, że pracodawca poleci w chuja tzn zgarnie tylko w kasę rozumiesz... i ,że atmosfera będzie "niefajna" będą się nasmiewać, żartować itd..

Opublikowano

Naucz się obługiwać mop, ścięrkę i takie tam. Kumpel przez pierwsze 4 tyg sprzątał tylko :) Potem jakieś lekkie roboty, typu wybijanie tłoków i takie tam.

skpUo.png

Opublikowano

Zależy, czy idziesz na warsztat czy na praktyki ze szkoły.

Jeżeli to drugie to będziesz w 1 roku praktyk klasie uczył się obróbki mechanicznej i ręcznej tak jak kolega d3st napisał.

Idziesz do zawodówki, czy technikum?

dwDSnZq.png

by @Miyoshi

Opublikowano