Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Problem z TokenAds

Red and White

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twoje konto w tokenads zostało zablokowane, napisz do nich i dowiedz się o co chodzi.

Opublikowano

A mógłbyś mi napisac w jaki sposob mam do nich napisać? (sorry jestem zielony na maksa) :)

Wejdź na tokenads, i przejdź do "pomoc" a następnie wybierz "Problem ?" na dowolnej ankiecie. Teraz wybierasz "Dlaczego moje konto jest zablokowane", oraz podajesz imię oraz e-mail i "Wyślij". Poczekaj kilka godzin aż przyjdzie od nich wiadomość na Twojego wcześniej podanego maila.

W przyszłości cytuj moje wypowiedzi, ponieważ przychodzi mi powiadomienie i mogę jak najszybciej pomóc :)

Opublikowano

Red and White, dnia 16 Cze 2013 - 14:26, napisał: snapback.png

A mógłbyś mi napisac w jaki sposob mam do nich napisać? (sorry jestem zielony na maksa) :)

Wejdź na tokenads, i przejdź do "pomoc" a następnie wybierz "Problem

?" na dowolnej ankiecie. Teraz wybierasz "Dlaczego moje konto jest

zablokowane", oraz podajesz imię oraz e-mail i "Wyślij". Poczekaj kilka

godzin aż przyjdzie od nich wiadomość na Twojego wcześniej podanego maila.

W przyszłości cytuj moje wypowiedzi, ponieważ przychodzi mi powiadomienie i mogę jak najszybciej pomóc :)

Tak więc zrobiłem jak kazałeś :) Wyszło na to że zbanowali mnie bo używałem innych serwerów proxy. Co jest nieprawdą.. :)

I teraz pytanie: Co mam napisać w odpowiedzi na ich email?

machine-head-tribute-2.jpg:D
Opublikowano