Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Zbita szybka w tele

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was.

Jestem troszke zielony w tym temacie i proszę o wyrozumiałość :P Mam tele z chin robiony pod Galaxy Note, a dokładniej chodzi o model N9770. Niestety, spadł mi z dość wysoka i pękła w nim szybka. Wiecie może skąd wezmę taką szybkę ? Może wiecie gdzie da zrobić taką na zamówienie ? Bo takich ekranów z takimi parametrami jest z pewnością mało. Proszę o pomoc :)

1377863814-U611928.png

Opublikowano

Udaj się do komisu, tam powinni sprzedać Ci szybkę lub pokierować gdzieś, gdzie Ci napewno pomogą

1371988330-U644589.jpg

Mentor | Moderator DarkOrbit | Postwriter | exModerator

Opublikowano

Szukałeś na allegro, ceneo i tak dalej? Możesz iść do sklepu z telefonami albo do ''naprawy'' i tam ci powiedzą albo zrobią na zamówienie. W sklepach można na zamówienie zrobić - ale wychodzi strasznie drogo.

Kocham kino akcji na forum. 

Opublikowano

Więc idź do komisu, chociaż naprawa będzie pewnie droższa niż nowy telefon.

Opublikowano

Idz do jakiegos sklepu z telefonami czy komisu i sie dowiedz co i jak. Kolega za wymiane ekranu w iPhone 3GS zaplacil 20 euro ... nie wiem ile mogloby te twoje kosztowac.

61093c6efb.png

Opublikowano

wymiana kosztowała by drożej niż dać za nowy telefon

chyba że to zrobi sam to wyjdzie prawie tyle samo co nowy i sprawny telefon ;)

digitalizer MTK 6577 kosztuje tylko 30 $ + koszty przesyłki + serwis

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png