Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Wybór

Applejack272

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część,mam dylemat jaką talią grac,Sanktuarium czy Twierdza. Jako ze jestem nowy w M&M chcialem się usłyszeć wasze opinie. Z Sanktuarium mam Czempiona Przepływów a z Twierdzy Wladce Furii. Fajnie by bylo jak bycie mogli napaść plusy i minusy obu tali i jakimi bohaterami opłaca się grac. Serdecze dzięki

Opublikowano

Pisz nazwy heroesów a nie ich przydomki ... ale pewnie chodziło ci o Takana osore i Kelthora. Więc tak kelthor jest jednym z najlepszych albo i najlepszym bohaterem z twierdzy warto nim grać, jeśli chodzi o takana osore to nie jest zły ale na niego trzeba bardziej specyficzny build oparty na honorze i łutach, bardziej bym ci polecał z świątyni Ishume bo jest naprawdę mocy dzięki pasywce i magiami jakie ma.

Co do + i - to twierdza posiada szał dopaki i masowe wystawianie stworzeń, świątynia jest oparta na flintach i honorze ma chyba najlepszy mid game xD ale trzeba mieć do niej karty i umieć w miarę grać.

NJxbd4x.png

Opublikowano

Jako że jesteś nowy zakładam że masz zamiar kupić jedną z talii, nie jest to opłacalne że względu na duży koszt i mały zysk. Lepiej jest grać i ulepszać talie początkową. Jednak jeżeli już bardzo chcesz grać tamtymi zestawami kart to bierz twierdzę, jest łatwiejsza i moim zdaniem lepsza szczególnie na początku. Łatwiej i szybciej jest nią kończyć i wygrywać gry. Dopalki, szybkie ataki, itd..

1366981151-U331881.png
By Vanosz