Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Współpraca] Stworzenie gry przeglądarkowej

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Poszukuje osób, które chciałyby stworzyć innowacyjną grę na przeglądarkę.

Ja osobiście nie znam się na tego typu grach. Chciałabym raczej zebrać ludzi, którzy potrafią i znają się na tworzeniu tego typu rzeczy.

Ja ze swojej strony mogę zapewnić zaplecze finansowe, marketing i reklamę stworzonej już gry, pozycjonowanie strony z daną grą, serwer na którym będzie trzeba go umieścić.

Jeśli ktoś tworzy już swoją grę lub ma zespół ludzi, a brakuje mu takich rzeczy jak np. zastrzyk gotówki, serwer, marketing, reklama serwisu to również zapraszam do kontaktu.

Oczekuję na wszelkiego rodzaju propozycję współpracy.

Nie interesują mnie gry na gotowych silnikach, które różnią się grafiką i nazwami. Chciałabym zainwestować w jakiś nowy projekt, który ma szansę na spore zainteresowanie, a co za tym idzie po upływie odpowiedniego czasu również na przynoszenie dochodów.

Zostawiam również adres email do bezpośredniego kontaktu : kontakt (at) system12.pl

Opublikowano

Przede wszystkim zapraszam do kontaktu na adres e-mail.

Oczekiwania to oczywiście finansowe mam. Służę tym wszystkim co podałam wyżej :) Każda ze stron oczywiście byłaby zabezpieczona odpowiednimi umowami.

Chcę współtworzyć coś co może mocno przyjąć się na rynku polskim i zagranicznym. Dana gra musi posiadać odpowiednie płatne funkcje lub produktu premium, które przynosiłyby odpowiednie zyski.

Zapraszam na adres email : kontakt (at) system12.pl