Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rozbudowa 1500zł

DavidLuiz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do zakupu(1500zł) :

Płyta,procesor,ram,karta graficzna, zasilacz.

Nie mogę się zdecydować pomiędzy AMD a Intelem, pomóżcie :D

Mam już brutusa m23, wd caviar black oraz chłodzenie SPC fera pro.

Opublikowano

Komp ma słuzyc do gier? chcesz robić OC?

Pewnie mnie wyśmiejecie, ale naprawdę trudno było coś złożyć, najpierw próbowałem na Intelu, ale za chiny nie chciało nic wyjść, spróbowałem na AMD phenom cośtam black edition, nie znam się na amd, wydaje mi się, ze black edition służy do oc, jak nie to mnie poprawcie, wyszło coś takiego http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=39327&s=62897&s=69449&s=50390&s=73501

Jeżeli poszukujesz listy ID przedmiotów Minecraft, komend WorldEdit, to zapraszam do mojego poradnika!

25hmxok.png

Opublikowano

Phenom wykręcony 4Ghz to poziom i3, oczywiście na 4 rdzeniowcu bd mniejsze spadki na większych mapach w grach, ale to i tak nie opłacalne. Dobra płytka do kręcenia + chłodzenie + phenom = i5.

CPU : Core i5 3470   3.8 Ghz //  GPU : Palit GeForce GTX 960 OC // PSU : Deus G1 500W   //  CASE :  Brutus M23  // MOBO : Z77A-G43  // RAM : 6GB DDR3   //  HDD : Barracuda 500GB     

Monitor : X2377HDS-B1 ( 23 Cal )

24dnacg.png

Opublikowano

Ale chłodzenie już mam - SilentiumPC fera pro

Nie używam napędu, mam na USB. Nie chcę sprzedawać tego chłodzenia, nie mam zamiaru siedzieć na BOX - za głośno.

Opublikowano

Coś tam Ano mówił o skaczących taktach na ostatniej rewizji GB ?