Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[P] Laptop lub Stacjonarka Składak do 3,000 zł

humannus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ostatnimi czasy nie wytrzymuję już ze swoim drewnianym komputerem, który nie potrafi nawet ogarnąć filmów na YouTube, więc postanowiłem zebrać sobie na coś ciekawego. Mam już uzbieraną kaskę, tylko problem w tym że nie znam się jakoś mega na składaniu komputerów stacjonarnych czy szukaniu dobrego laptopa.

Chciałbym mieć laptopa/komputer dobry do gier, który uciągnąłby nowe produkcje przynajmniej na low/med detalach. Pracuję dużo w Photoshopie i innych produktach Adobe, więc musiałby radzić sobie z kilkoma programami zżerającymi dużo pamięci/procka na raz, dlatego myślę że i7 byłby potrzebny. Co do RAM, to chciałbym go zmieścić do 8 GB.

Znalazłem jednego kandydata do kupna, lecz chciałbym poszukać jakichś alternatyw, liczę że forumowi spece coś znajdą ^,^.

http://starsys-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.aspx?pid=c7692084&tabid=Subscriptions

Ten byłby ok, pasowałby mi.

Cena: do 3,000 zł

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź,

humannus. :)

Opublikowano

Nie małym, bo na tym E33 nic nie zrobi. Nie weźmie Gigabyte B75 D3V - dopłata 50zł, a takty prawie 4,0 :P

Ty lepiej daj swoją propozycję :D

Chciałbym dopowiedzieć, że będę na nim duużo grał :P

Opublikowano

Uciągnie :) Może nie Crysis 3 na full ultra itd. ale spokojnie na niezłych wymaganiach pograsz. A reszta to ultra w full hd ;P

Chcesz mieć darmową uługe montażu/wysyłkę na morele.net albo techplanet.pl? Wejdź tu!

Opublikowano