Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Podczas gry w DayZ

Monekorek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam problem gdy gram w DayZ.Jest on mianowicie taki...Gdy nie ruszam myszką mam po 80-90 FPS'ów i 60 pingu lecz gdy

ruszę myszką na prawo czy lewo gra łapie straaaaszne lagi.FPS'y spadają do 4,a ping podskakuje do 900.Macie może

jakieś rady jak temu zapobiec?Nie da się grać :<

2912562157.png

Więc nie mów mi,że jestem lagerem :D

Opublikowano

Co do grzebania w plikach windows itp.. jestem zielony więc gdzie ten dziennik znajdę?

Edit:Znalazłem wyłączyłem dziennik zdarzeń ale nic to nie pomogło.Dalej gdy ruszam myszką na prawo lub lewo fps i ping spadają.

2912562157.png

Opublikowano

Stworzyłem nowego użytkownika nazwałem go Admin zapasowy i dałem mu funkcję Administratora.Lagi przez myszkę zniknęły ale pojawił się

ping skaczący nawet do 3 tysięcy -,-

Co ci da sprzęt.Takie lagi mam w Counter Strike,Resident Evil,APB Reloaded praktycznie wszystkich grach.

2912562157.png

Opublikowano

@UP Jemu chodziło o lagi w sensie o PING, naucz sie czytać ze zrozumieniem.

@Topic Może masz zainstalowany program "Panda Booster" - ja przez niego miałem lagi w lolu/dayz/cs/cod... Możliwe że podczas grania coś pobierasz przez torrenty ? Jeśli nie to może masz internet radiowy lub masz router, a przy tym może jednocześnie kilka osób korzysta z internetu. Mam jeszcze do ciebie pytanie. Grasz na zpiraconym czy orginalnej Arma II / free + dodatek ?

Opublikowano