Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Joystick

K3RM!T

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema! Doradzicie mi jakiego kupić joy'a do 200 zł? Słyszałem,że dobry jest Joystick Saitek.Pytam się was ,ponieważ jeśli chodzi o joy'e jestem kompletnie "zielony"...

Opublikowano

To de facto dobrze znalazłeś. Saitek ogólnie ma jedne z najlepszych kontrolerów na rynku, czy to myszki,klawiatury,joysticki,kierownice. Sam mam myszkę i klawiaturkę z Saitek'a jednak ich produkty mają swoją cenę. Zanim ktoś doradzi Ci Joystick to mam pytanie. Chcesz go używać do War Thunder'a? To od razu odradzę :) Joystick tylko na bitwy realistyczne się przydaje, na historykach i randomach z "myszkowcami" nie masz szans. Bardzo ciężko jest ustawić do nich joystick'a, a samoloty zbyt czule reagują na niego. Zastanów się czy chcesz wydać 200zł tylko po to,żeby na realistycznych pograć. Może lepiej premkę lub samolot za orzełki kupić? :)

Opublikowano

Joy do WT można kupić jeśli naprawdę chcesz latać realistyczne bitwy, w innym wypadku nie polatasz :) Pożyczyłem Joy'a od kolegi, ma właśnie Saitek'a. Męczyłem się jakieś 3 godziny z ustawieniami i nigdy nie było dobrze. Wiesz Joy to do IŁ-2'a jest dobry. War Thunder to arcadówka, a bitwy realistyczne jakieś oblegane nie są. Nie chcę Cię oczywiście przekonywać do mojego zdania,ale ja na twoim miejscu poczekałbym aż gra będzie miała swoją premierę i będzie tam więcej ludzi. Wtedy być może na bitwach realistycznych pojawi się więcej graczy :)

Opublikowano