Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gry Na Słaby PC

kubas2722

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje spis fajnych gier na słaby pc (jestem w tym Zielony) mój komp : (nie wiem czy to jest to)

Intel® Core2 CPU 6420 @ 2.13GHz

RAM: 2GB

64BIT

nie mam pojęcia czy to dobry dział jeżeli to zły dział prosze o Przeniesienie

Prawie bym zapomniał dodać Nie Posiadam Karty Graficznej, lecz Cod2 płynnie działał tylko musiałem wziąć na 640x480 ponieważ sie przegrzewał i sie resetował czyściłem kompa i nic temperatura skakała do 80

Opublikowano

Na tego pc polecam Tibie i gry tego tupi the settlers od 1 do 5 częśći nie wymaga super sprzętu :) medal of honor pierwsze częśći gta 3 lub vc

Opublikowano

W tibie nie mam zamiaru grać ani w inne gry typu metin2 ostatnio przeczyściłem kompa to chodzi po 60 stopni więc jeżeli znacie jakieś fajne gry Akcji Przygodówki itp. Cod2 działał płynnie był też Słynny Tomb "Rajder" Underworld

Piszcie :)

A i jeszcze miałem spytać miałem jutro kupować gry na tego Pc-ta i nie wiem czy wejdzie taka gra "The Punisher" Jeżeli możecie to napiszcie ;) .

Opublikowano

w postala 2 grałem gierka dla psycholi jednym słowem O_O a co do Punishera pomożecie ? nie moge w niego zagrać gdy naciskam play wychodzi że musze wejśc w setup i zbadać czy mam kartę graficzną a ja jej nie posiadam niestety i nie moge odpalić tej gry posiadam 3d analyze próbowąłem przez to odpalić i wychodzi komunikat error while injecting dll file into target PROSZE o pomoc fast

Opublikowano