Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w odzyskaniu konta

Mączka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, padłem ofiarą pewnego ataku (dzięki Geo ;_ ;) w którym zostały wykradzione wszelkie moje hasła w tym minecraft, po 2 tygodniowej przerwie chce się zalogować i jest napisane "Bad Login", email został zmieniony, poszperałem trochę i znalazłem jedynie:

http://help.mojang.com/customer/portal/emails/new

Tu mogę wysłać zapytanie do supportu lecz nie posiadam giftcode, po drugie nie jestem profesjonalistą jeżeli chodzi o angielski a jeżeli pisał bym do nich wiadomość to musiała by być ona konstruktywna co w moim wypadku nie jest łatwe. Tak więc jak ktoś by pomógł był bym wdzięczny. [cool][cześć]

P.S. Nie chodzi mi tu o wydane wtedy 35zł na giftcode, 2010 pamiętamy te tanie klucze, mam sentyment do tego konta - przegrałem łącznie na tym premium grubo ponad pół roku jeżeli chodzi o czas, no i takiego nicku już nie dostane

1390144171-U592769.png

3x ExModerator Minecraft | ExModerator Battlefield | ExMentor | 2x Ex MPC Media Team | Gold Member | MPC Coders Team | ExMPC Modder | Combat Arms Private

Opublikowano

No i ogółem nie mam jeszcze zapisanego giftcode tego co tam miałem no i jestem w dupie można powiedzieć bo wymagają w dym "liście"

1390144171-U592769.png

3x ExModerator Minecraft | ExModerator Battlefield | ExMentor | 2x Ex MPC Media Team | Gold Member | MPC Coders Team | ExMPC Modder | Combat Arms Private

Opublikowano