Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Własny keylogger

Franko_1998

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy mógłby ktoś napisać tutorial jak zrobić własnego keyloggera? Chodzi mi o takiego który automatycznie wysyła passy na emaila i jest niewykrywalny przez antywirusy. Mówię od razu że w programowaniu nie mam ŻADNEGO doświadczenia. Jeśli ktoś chciałby napisać to od razu bym prosił aby instrukcja była krok po kroku najlepiej ze screenami. Proszę nie podawajcie mi linków z innymi tutorialami, bo już wszystkie przejżałem i nic z nich nie zrozumiałem. Może być również gotowy keylogger tylko prosiłbym aby (jeśli ktoś poda swojego keyloggera) napisać jak go przeprogramować na inny adres email.

Opublikowano

MPCForum nie wspiera programów typu: Keylogger

Nikt Ci nie napisze Keyloggera na zamówienie, a jeśli napisze to już będzie po twoim koncie w LOLu, etc...

Wysyłanie passów na email jest bardzo złe, jak już to lepiej wysyłać je na daną stronę metodą GET lub POST

Opublikowano