Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Przyszłość ... Rozmyślania...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka :< Przyszedła mi teraz taka myśl nad moja przyszłością.Się tak zastanawiam.Od zawsze fascynowalo mnie USA.Wiecej sie zarabia,niema tuska,sa lepsi ludzie,niema tuska,łatwiej zafundować sobie luksus no i niema tuska.

Obecnie kończe 1 klase technikum[mam nadzieje ze zdam].Jestem na kierunku technik informatyk.Interesuje mnie tez zawod weterynarz.Jezeli uda mi sie skonczyc informatyka to pojde na weterynarie i postaram się pojsc na studia.Czy informatyk/weterynarz ma duze szanse na wyjechanie do USA ? Jak z tą wizą itd ? Wypowiadajcie się :)

P.S Z anglika mam 3 na 4 :> Ale to nie problem wykupić sobię ''douczki''

Niestety nie posiadam zadnego krewnego w usa ;[

ie068n.jpg
Opublikowano

Jak ty polskiego w takim wieku nie znasz to jak chcesz się nauczyć angielskiego? Hah

Kolejny margines społeczny ze zbyt wysoką samooceną, nigdzie nie wyjedziesz.

@chuj a nie spammmmm

Opublikowano

Nie z czasownikami piszemy oddzielnie kretynie -.-

"Przyszedła" o boże, jest gorzej niż myślałem.

Informatyk ignoruje czerwone podkreślenia, ciekawe po co one są!

Skończ z tymi wiejskimi zapędami.

Opublikowano

w USA wcale nie jest łatwiej dorobić się luksusu po prostu jeśli masz pracę to prawię na wszystko cię stać i jesteś zwyczajną klasą średnia

1369586066-U936198.jpg

if you know who sad it you are great!

Opublikowano