Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomocy] Dla zielonego (pasek postępu, buttony)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcę napisać prosty skrypt (coś w stylu straszaka), ale dopiero zaczynam poznawać AutoIT, więc jestem zielony.

Potrzebuję wytłumaczenia (post lub PW) funkcji z buttonem (flag itp. ogarniam, ale chcę przypisać funkcje przyciskom, że gdy wcisnę "tak" to przejdzie dalej, a jeżeli "nie" to też przejdzie dalej ;p) I dalej ma to przejść w pasek postępu (sztuczny, który nic nie robi na komputerze, tylko się wyświetla i trwa x sekund) - wiem, że będzie to coś z funkcją GUICtrlCreateLabel, ale również nie ogarniam co trzeba tam podstawiać.

Czy da radę coś takiego zrobić?

Opublikowano

chcę przypisać funkcje przyciskom, że gdy wcisnę "tak" to przejdzie dalej, a jeżeli "nie" to też przejdzie dalej ;p)

możesz użyc msgbox który wyswietli pytanie + odpowiedzi tak lub nie,nie ważne co klikniesz nic sie nie stanie,skrypt pójdzie dalej.

I dalej ma to przejść w pasek postępu (sztuczny, który nic nie robi na komputerze, tylko się wyświetla i trwa x sekund) '

Możesz użyc ProgressOn-wyswietli pasek postepu ,nastepnie daj sleep (czas w milisekundach) potem ProgressSet (ilosc %) kolejne sleep znowu ProgressSet (procenty) i takie kółko aby pokazywało sztuczny pasek postepu trwajacy jakis czas.

W razie pytań pisz.

1387536187-U112334.png

Jeśli Ci pomogłem mógłbyś wynagrodzić lajkiem :)

Opublikowano

Pomyślę nad tym jutro, bo dziś już padam :D

Jak będę miał jeszcze jakieś pytania to napiszę na PW :)