Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Porady w sprawie serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam zamiar założyć serwer dla moich znajomych. Nie będzie potrzebne więcej jak 5 slotów. Jednak jestem zupełnie zielony w tej kwestii. Widziałem wiele tutorialów jak taki serwer założyć, jednak żaden nie spełniał moich wymagań ;D Chodzi tu głównie o to żeby serwer stał możliwie przez cały dzień, aby był dostępny o każdej porze dla wszystkich. Miałem kiedyś taki serwer, jednak aby serwer działał wymagane było abym miał cały czas włączony program który to umożliwiał. I tu pojawia się pytanie. Czy można zrobić tak aby serwer działał przez cały czas pomimo tego, że ja miałbym wyłączony komputer? Słyszałem coś tam o serwerach dedykowanych czy VPS (?), ale niewiele na ten temat wiem. Jeżeli w grę wchodzą pieniądze, jeśli chodzi o dedyk itd., to prosiłbym o podanie mniej więcej sumy i jakiejś porady w sprawie wyboru. Z góry serdecznie dziękuję wszystkim którzy pomogą ;)

Opublikowano

www.Craftserve.pl

Tam sa też tutoriale jak u nich załozyć.

Świat nie przyjął mnie, nie byłem gotów porzucic dawnego życia, ale bylem gotów rzucic sie w otchłan mroku aby móc zdziałac więcej i rzeby to wszystko sie skończyło.
The world will not accept me, I was not ready to give up his old life, but I was ready to throw himself into the abyss of darkness to be able to do more and sculptures that everything will end.

- Jestem poetą? Czy nie?

Zarchiwizowany