Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ban Na Spoko Serwie

bodziek93

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po pierwsze to witam wszystkich. W ET gram juz od kilku lat, moj pierwszy serw na jakim zagrałem to BB. Było wszystko fajnie, potem przestałem grac, przez wiele miechow tam nie gralem i w koncu chcialem zobaczyc co tam slychac, oczywiscie jak to zwykle bywa duzo sie zmienilo, doszlo adminow kilku ktorzy powazni sa jak moj katecheta. Nie pamietam juz co napisalem, ale to byl nick chcialem miec jakis chumorystyczny, odrazu BAN. Na ich stronie przeprosilem i poprosilem o odbanowanie, odrazu mie wybesztali ze mam patologie i tak dalej, 0 poczucia humoru. Zdenerwowałem sie wiec tez im cos powiedzialem. I znów chcialbym tam sobie zagrac, ale mam bana, moze wiecie jak go pominac bez wymieniania karty sieciowej oraz bez reinstalki PC ? Mam zmienne ip, podobno da sie nawet ominać global bana, slyszalem to na jakims forum. Moze jakos zmienic to cale PB guide czy cos. Wiem juz cos na przyszlosc :P Nie bede sie sloem do admow odzywal :PP z gory dzieki, i za ortografy sorrka jak sa :P

Opublikowano

Jakieś pojęcie mam bo gram juz w to 3 lata z przerwami,ponad 3 lata z przerwami. A widac ze to ty wlasnie lekko pojecia nie masz o ET bo zmiana profilu nie wystarcza. Ale moze jakies pomysly masz jeszcze? Zmienialem swoje ip, nick, rzienstalowywalem et i nic. A cos takiego jak global BAN istnieje. Dostaje sie go przez PB na guida i nie mozna wejsc na zaden serwer z PB. POZDRO

Opublikowano